Μεγάλη αναμένεται η κάλυψη του Game Informer το ερχόμενο διάστημα, εφόσον το God of War Ragnarök θα αποτελέσει εξώφυλλο και κεντρικό θέμα του ψηφιακού του περιοδικού. Για τις επόμενες δύο εβδομάδες, όπως ενημέρωσαν συντάκτες του, θα μας προσφέρουν λεπτομέρειες και πληροφορίες που αποκόμισαν ερχόμενοι σε επαφή με ορισμένα νέα πλάνα του παιχνιδιού και μιλώντας με ορισμένους εκ των βασικών developers του πολυαναμενόμενου sequel.
Αρχικά, έχουμε ενδιαφέροντα scoops για τη μάχη του παιχνιδιού, με τους lead combat designers (Mihir Sheth και Denny Yeh) να εξηγούν πόσο μεγάλη σημασία έχει για το IP το συγκεκριμένο κομμάτι και πόσο αναπτύσσεται στο Ragnarök:
Είναι μία εσωτερική φιλοσοφία που είχαμε από τότε (το πρώτο παιχνίδι). Ο Kratos παίζει με το φαγητό του. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε συστήματα που θα θέλετε να κάνετε engage μαζί του και που είναι διασκεδαστικά, αρκετά playful και με πολλές κατευθύνσεις. Κοιτάξαμε τη μάχη του προηγούμενου παιχνιδιού και είπαμε `Μπορούμε να το πάμε παραπέρα`, μπορούμε να βρούμε καινούρια παιχνίδια και νέους τρόπους για να παίξουμε με τους εχθρούς και στρατηγικές. Αυτή ήταν η κατευθυντήρια αρχή μας περισσότερο από οτιδήποτε.
Στη συνέχεια, ο Jason Guisao του Game Informer περιγράφει τα πλάνα που αντίκρισε σε ένα 7λεπτο gameplay demo, όπου Kratos και Atreus μάχονται ενάντια στις ερπετόμορφες εχθρικές μονάδες που είδαμε και στο reveal trailer. Αυτό που του έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ο ρυθμός του combat system, το impact της αλλαγής ανάμεσα σε Leviathan Axe και Blades of Chaos και τη revamped χρήση της ασπίδες, που φέρει αρκετές νέες λειτουργίες και χρησιμότητες ανάλογα με το timing και την ακρίβεια με την οποία ξεπροβάλλει.
Οι developers συμπλήρωσαν για αυτές τις νέες επιλογές:
Στο τελευταίο game, αν πατούσατε τρίγωνο θα επαναφέρατε το τσεκούρι. Αν είχατε όμως ήδη το τσεκούρι δεν συνέβαινε τίποτα. Αν είχατε τα Blades of Chaos και πατούσατε τρίγωνο, απλά θα πηγαίνατε πίσω στο τσεκούρι. Εξετάσαμε αυτό το concept και σκεφτήκαμε `Τι και αν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό με αυτό το κουμπί, μία νέα επιλογή κινήσεων`.
Το αποτέλεσμα είδε το Game Informer, εφόσον αυτή η επιλογή προσφέρει χαρακτηριστικά signature moves για κάθε όπλο. Εντός του άρθρου υπάρχουν και μερικά (κακής ποιότητας) screenshots.

Αναμένουμε όλο και περισσότερες αναφορές του Game Informer για το God of War Ragnarök μέρα με τη μέρα.