Αναλόγως για το τι ανυπομονούσατε περισσότερο ενδέχεται να σας απογοητεύσουν οι δηλώσεις του Naoki Hamaguchi. Αν ελπίζατε να συμβεί κάτι ανάλογο με το FFVII Remake στην περίπτωση του FFVII Rebirth, να υποδεχθεί δηλαδή ένα post-launch DLC τύπου INTERmission και μία INTERGRADE έκδοση, μάλλον θα σας στεναχωρήσει. Αν πάλι ανυπομονείτε για το τρίτο και τελευταίο μεγάλο μέρος αυτής της re-imagined περιπέτειας, συνεχίστε να διαβάζετε.
Μιλώντας στο Daily Star, ο director του Rebirth αποκάλυψε τα πλάνα της Square Enix που, όπως όλα δείχνουν, στρέφεται κατευθείαν στο «Part 3» αντί να προσθέσει νέο περιεχόμενο στο Rebirth:
«Καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά πιστεύω, από τη δική μου οπτική γωνία, ότι αυτό που θέλουν περισσότερο από όλα να δουν οι fans δεν είναι απαραίτητα ένα DLC. Θέλουν να δουν το τρίτο μέρος της σειράς το συντομότερο δυνατόν. Για αυτό και αποφασίσαμε να μην στρέψουμε τους πόρους ανάπτυξης στο να φτιάξουμε επιπλέον επεισόδια ως DLC αυτή τη φορά. Βάζουμε τα δυνατά μας ώστε να κυκλοφορήσουμε το τρίτο παιχνίδι το συντομότερο δυνατόν. Οπότε, για την ώρα, εκεί εστιάζουμε τον χρόνο μας.»
Γνωρίζουμε μάλιστα πως η Square Enix είχε ξεκινήσει μερικές πρώιμες διαδικασίες για το κλείσιμο της τριλογίας πριν καν ολοκληρώσει την ανάπτυξη του FFVII Rebirth, επομένως δεν αποκλείεται να δούμε τον επόμενο τίτλο σε λογική χρονική απόσταση από το σήμερα, ίσως και εντός της γενιάς κονσολών που διανύουμε.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό μας review για το FFVII Rebirth.