Πέρασαν σχεδόν 4 μήνες από την digital κυκλοφορία του Black Myth: Wukong σε PC και PS5, πριν λίγες εβδομάδες πραγματοποιήθηκε και η retail κυκλοφορία του παιχνιδιού στο PlayStation, ωστόσο ο τίτλος της Game Science παραμένει άφαντος στο Xbox περιβάλλον. Το delay της τελευταίας στιγμής δεν είχε εξηγηθεί μέχρι πρότινος από κάποια επίσημη πηγή, πράγμα που οδήγησε πολλούς στο συμπέρασμα πως η Sony κινήθηκε υπό πονηράδα για να εξασφαλίσει αποκλειστικότητα σε ό,τι έχει να κάνει με τις κονσόλες. Αυτή την εικασία έρχεται να ανατρέψει ο διευθύνοντας σύμβουλος του κινεζικού στούντιο.
Μιλώντας στο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης Weibo, ο ιδρυτής και CEO της Game Science, Yocar-Feng Ji, άφησε υπονοούμενα για την απουσία μίας Xbox έκδοσης του έτσι και αλλιώς best-selling τίτλου του 2024, παραπέμποντάς μας στο ότι η hardware-ική αδυναμία του Xbox Series S είναι ο λόγος πίσω από την αναγκαστική αναβολή του Black Myth: Wukong στις τρέχουσες Xbox κονσόλες.
Βάσει των διασταυρωμένων μεταφράσεων των δηλώσεών του, φέρεται να είπε πως βρίσκει «λάθος» το γεγονός ότι το παιχνίδι του δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στο Xbox, ωστόσο «αυτά τα 10GB μνήμης χωρίς να υπάρχουν χρόνια εμπειρίας στο optimization» αποτελούν ακόμα άφταστο όνειρο για τους developers της Game Science. Αυτός ήταν ο τρόπος του να μας εξηγήσει ότι δουλεύουν πάνω στο να επιστρέψουν και στο Xbox Series S να τρέξει επαρκώς το Black Myth: Wukong, θέλοντας και μη, ώστε να είναι εφικτό να ανακοινωθεί κάποια ημερομηνία διάθεσης του παιχνιδιού και στις κονσόλες της Microsoft.
Στο παρελθόν έχει ακουστεί ξανά από προγραμματιστές γνωστών third-party studios πως το Series S όντως ταλαιπωρεί σε πολλές περιπτώσεις τις Xbox μεταφορές τους. Αυτό ίσως αποτρέψει τη Microsoft μελλοντικά από το να ακολουθήσει την ίδια στρατηγική, αυτή των δύο console επιλογών, με τη νέα γενιά.
Σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση διαλευκάνθηκε, οπότε δεν τίθεται θέμα console exclusivity στην περίπτωση του Black Myth: Wukong.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό μας review για το παιχνίδι.