savethegame.gr

Με την RE Engine φτιάχνεται το sequel του Ōkami

Όπως κάθε μεγάλο project της Capcom!

Το τρομερό μυαλό του Hideki Kamiya, μαζί με αυτά της ομάδας του (Clovers) και των Machine Head Works και Capcom, θα αξιοποιήσουν το περιβάλλον ανάπτυξης των Resident Evil, όπως αποκαλύπτει το IGN.

Αυτό προκύπτει κατόπιν συνέντευξης που έδωσε στο μέσο ο παραγωγός της MHW, Kiyohiko Sakata, εξηγώντας παράλληλα τους λόγους αυτής της επιλογής:

«[…] Εκτός από αυτό, έχουμε επίσης την εμπειρία εργασίας με τη μηχανή παιχνιδιών που χρησιμοποιούμε για αυτό το έργο, την RE Engine. Έτσι, οι προγραμματιστές της Clovers δεν είχαν καμία εμπειρία με τη χρήση αυτής της μηχανής, αλλά η Machine Head Works έχει εμπειρία από τη χρήση της. Οπότε τους βοηθάμε. Επίσης, κάτω από εμάς ως Machine Head Works έχουμε ανθρώπους που είχαν πραγματική εμπειρία δουλειάς πάνω στο αρχικό παιχνίδι Ōkami και επίσης θα μας βοηθήσουν στην ανάπτυξη αυτού του τίτλου».

Στην πορεία, ο Yoshiaki Hirabayashi της Capcom συμπλήρωσε:

«[…] Φυσικά δεν μπορούμε να μπούμε σε πολλές λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή. Αλλά εμείς από την Capcom πιστεύουμε ότι χωρίς την RE Engine σε αυτό το σημείο δεν θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε τα καλλιτεχνικά όνειρα του Kamiya-san για αυτό το έργο».

Μετά από αυτό, ο directοr του sequel αξιοποίησε την αναφορά στο όνομά του για να εξηγήσει:

«Έτσι, η RE Engine είναι φυσικά διάσημη για την εμφάνιση των καλύτερων παιχνιδιών που έχουν. Πολύ, πολύ καλή εκφραστικά. Και έτσι πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι περιμένουν και προσμένουν το επίπεδο ποιότητας της RE Engine τώρα και για αυτό το παιχνίδι».

Το sequel του Ōkami αποκαλύφθηκε στα The Game Awards του περασμένου Δεκεμβρίου μέσα από το παρακάτω τρέιλερ: