savethegame.gr

Tekken 8: Επιστροφή της Anna Williams στη Season 2

Με πολλές ακόμα αλλαγές και νέο ορόσημο πωλήσεων!

Εορταστική παρουσίαση έγινε από τον director του Tekken 8, Katsuhiro Harada, και τους συνεργάτες του για τις 3 εκατομμύρια πωλήσεις που κατάφερε έως τα πρώτα του γενέθλια ο τίτλος. Βέβαια αυτός ήταν ο μικρότερος από τους λόγους που όλοι οι φανς παρακολουθούσαν ζωντανά την εκπομπή καθώς παρουσιάστηκαν πολλά νέα για τις επερχόμενες αλλαγές στο παιχνίδι, αλλά και τα νέα DLCs που θα έρθουν στο επόμενο έτος.

Αρχικά η νέα χαρακτήρας που θα καταφθάσει μαζί με την έναρξη της νέας σεζόν δεν είναι άλλη παρά η Anna Williams! Αναμενόμενο για τους πιο πιστούς θαυμαστές της σειράς, καθώς σε προηγούμενο τρέιλερ είχε δοθεί ένα σήμα κατατεθέν για την ταυτότητα της νέας μαχήτριας. Το πρώτο trailer για την Anna είναι εδώ, με περισσότερες πληροφορίες σε επερχόμενο Tekken Talk αφιερωμένο στην Anna τον Μάρτιο.

Μαζί με την Anna εμφανίστηκε και το νέο season pass για τον 2ο χρόνο του Tekken 8. Αυτό θα περιέχει 4 χαρακτήρες και 2 πίστες για όσους το αγοράσουν, ενώ ο Harada είπε πως ο ένας από τους τρεις χαρακτήρες που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα θα είναι ολοκαίνουριος, χωρίς να έχει ξαναεμφανιστεί σε παλαιότερο Tekken τίτλο. Επίσης ο δημιουργός ρώτησε άμεσα τους φανς κατά την παρουσίαση, αν θα ήθελαν να μαθεύονται ταυτόχρονα όλα τα ονόματα των επερχόμενων χαρακτήρων, ώστε να ξέρει κάποιος τι αγοράζει δίνοντας τα λεφτά του στο season pass, κάτι που δημιούργησε σφοδρό debate ανάμεσα στα communities στα κοινωνικά δίκτυα, αφού έτσι το hype θα έρθει όλο μαζί αντί σε κομμάτια. Δεν μου φαίνεται κακή ιδέα προσωπικά!

Η μοναδική νέα λειτουργία που θα εισαχθεί στο νέο αυτό Update θα είναι εκείνη του Ghost vs Ghost κατά το οποίο οι παίχτες θα μπορούν να βάζουν τα προσωπικά τους ghost data να αντιμετωπίσουν εκείνα των άλλων παιχτών. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο παίχτης δεν θα μπαίνει στη διαδικασία να ελέγχει τον χαρακτήρα του, οπότε θα είναι κάτι κοντινότερο σε μάχες Pokémon αν μη τι άλλο. Αξιοσημείωτο βέβαια είναι το γεγονός ότι οι παίχτες θα δίνουν άμεσα οδηγίες στο πως να αντιμετωπίσει κάθε μάχη όπως «Ισορροπημένα» ή «Επιθετικά», ενώ μετά το πέρας αυτών των μονομαχιών ο καθένας θα μπορεί να παρέχει ανατροφοδότηση και σχόλια στον μαχητή «φάντασμα» του, για να τον εκπαιδεύσει κατά κάποιο τρόπο, κάνοντας τον ικανότερο και με καλύτερες συνήθειες.

Gameplay διαφοροποιήσεις

Η μεγαλύτερη απορία των φανς ήταν το αν θα εισακουστούν οι επιθυμίες τους με την αλλαγή της σεζόν. Έτσι ο Harada ξεκαθάρισε πως η πολιτική τους έχει γίνει πλέον συγκεκριμένη όσον αφορά την πρόοδο του gameplay σε αυτή τη σεζόν: Επέκταση των επιλογών του Heat συστήματος, επαναπροσδιορισμός των επιθετικών επιλογών κατά το Heat αλλά και γενικότερα ευκολία των «ασιδέρωτων» σημείων του gameplay.

Αναλυτικότερα εξήγησε πως πλέον θα γίνεται ο παίχτης να εισέλθει σε Heat από τα διάφορα stances που μπορεί να έχει, ενώ νέα επιλογή πλέον είναι η άμεση αλλαγή σε crouch μετά από Heat engager. Ταυτόχρονα μειωμένο θα είναι γενικά το chip damage και αφαιρούνται οι κινήσεις Ηeat powercrush. Επίσης θα είναι πλέον δυνατό το sidestepping και προς τις δύο κατευθύνσεις από το αναγκαστικό crouch που προκαλούν κάποιες κινήσεις, αλλά και το sidewalking θα είναι πολύ ευκολότερο από θέσεις άμυνας. Τέλος, σημαντική είναι και η προσθήκη buffer στην εκκίνηση κάθε γύρου ώστε να μην είναι πλέον ένα τεστ αντανακλαστικών, αλλά γνώσης και παιχνιδιών μυαλού.

Αλλαγές ranked συστήματος

Το ranked σύστημα αλλάζει ριζικά και οι διαφορές παρουσιάστηκαν από τον Harada αναλυτικά. Πλέον οι παίχτες θα κρίνονται κατά το matchmaking, από το μεγαλύτερο επίπεδο που έχει φτάσει ο καλύτερος χαρακτήρας τους αντί του tekken power που έχουν μαζέψει, ενώ η επιλογή για αντιμετώπιση παιχτών μόνο με το ίδιο rank, θα είναι πλέον διαθέσιμη. Επιπλέον, η νίκη ενάντια σε έναν αντίπαλο μεγαλύτερου επιπέδου θα δίνει περισσότερους πόντους στο rank ενώ το αντίστοιχο ισχύει και σε ήττες, που πλέον όσες συνεχόμενες και να δεχθεί κανείς, δεν θα μειώνουν περαιτέρω τους ήδη χαμένους πόντους. Αντιθέτως, οι πολλές σερί νίκες θα δίνουν στους παίχτες που βρίσκονται σε χαμηλά ranks (κόκκινα και κάτω) πολλούς παραπάνω πόντους ώστε να αφήσουν γρήγορα εκείνες τις βαθμίδες.

Μια κίνηση με παρόμοιο στόχο ήταν και η αλλαγή που πλέον οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα βρίσκονται πιο κοντά στη βαθμίδα του κύριου χαρακτήρα που χρησιμοποιεί κάποιος, ενώ και οι bonus πόντοι που δέχεται μπαίνοντας σε νέο rank τώρα θα δίνονται μονάχα την πρώτη φορά. Για να διαμορφωθεί πιο ανταγωνιστικό πνεύμα στα υψηλότερα στρώματα της κατάταξης, προστίθενται 8 νέα επίπεδα μέχρι το μεταίχμιο της «σκάλας», ονόματι God of destruction 1 έως και 8 (ή ouroboros, όπως το ονόμασε ο Harada, καθώς το 8 είναι γυρισμένο 90 μοίρες ώστε να συμβολίζει το άπειρο).

Γνωστό έγινε επίσης πως το τέλος κάθε σεζόν θα χαρακτηρίζεται από μια ολική αναβαθμολόγηση (προς τα κάτω), όλων των παιχτών, για να ξανά ξεκινήσουν τον αγώνα τους για την κορυφή! Η προσπάθεια τους ωστόσο δεν θα πηγαίνει χαμένη, αφού θα δίνονται κειμήλια σε μορφή Titles που θα μπορούν να επιδεικνύουν με έπαρση, φέροντας την βαθμίδα που είχαν καταφέρει να αποκτήσουν σε περασμένες σεζόν.

Σημαντικές αλλαγές, λοιπόν, έχουμε στο Tekken 8, με τους δημιουργούς να φαίνεται πως ακούν τα αιτήματα του κόσμου αν και με κάποια καθυστέρηση. Από την 1η Απριλίου οι φανς θα μπορούν να απολαύσουν τις αλλαγές αυτές, όμως από τις 31 Μαρτίου θα είναι διαθέσιμη η Anna Williams για τους κατόχους του Season Pass 2. Καλή αρχή και καλή τύχη, λοιπόν, άλλα όπως λέει ο Harada, ΜΗΝ ΤΟΥ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!