Ένα από τα παιχνίδια που είδαμε στο προχθεσινό State of Play και μας κίνησε το ενδιαφέρον ήταν το Tides of Tomorrow. Όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω στο release date trailer, το νέο παιχνίδι της DigixArt των Road 96 και Road 96: Mile 0 διαθέτει ένα όμορφο και πολύχρωμο art, έναν ιδιαίτερο θαλάσσιο κόσμο, σαφέστατα μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος και μία δόση μυστηρίου σχετικά με το τι είναι αυτή η αρρώστια που οδηγεί τον κόσμο του πλανήτη Elynd στον αφανισμό.
Ωστόσο, το ενδιαφέρον δεν σταματά εκεί, διότι ήδη στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα του παιχνιδιού, το γαλλικό στούντιο μας παρουσιάζει την ιδέα πίσω από τον πυρήνα του gameplay και της ιστορίας του. Το Tides of Tomorrow είναι ένας multiplayer τίτλος, στον οποίο την πλοκή την δημιουργούν οι ίδιοι οι παίκτες. Όμως, επειδή έχουν βγει ένα κάρο ανακοινώσεις και μπορεί η προηγούμενη πρόταση να φαίνεται κάπως υπερβολική, πάμε να θυμηθούμε το trailer και συνεχίζουμε την ανάλυση μας.
Όπως είδαμε, οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο ενός Tidewalker, οι οποίοι είναι ουσιαστικά θαλάσσιοι νομάδες και για κάποιον μυστηριώδη λόγο συνδέονται μεταξύ τους βλέποντας τις επιλογές και κινήσεις που έχει κάνει ο άλλος στο παρελθόν. Κι εδώ είναι που μπαίνει το multiplayer στοιχείο στο παιχνίδι, καθώς οι εν λόγω Tidewalkers δεν φαίνεται να είναι κάποιου είδους NPCs που επιλέγουμε να ακολουθήσουμε την ιστορία τους και να δράσουμε αναλόγως, αλλά άλλοι παίκτες, σαν εμάς.
Έτσι, το Tides of Tomorrow φέρνει ένα ιδιαίτερο twist στο είδος και αποτελεί μία ιδέα που φαίνεται να τριγυρνούσε στα μυαλά των developers ήδη από το πρώτο Road 96, όπως αναφέρει ο Game Director, Adrien Poncet, καθώς η ομάδα αμέσως διερωτήθηκε για το “εάν κάθε run στο Road 96 μπορούσε να παιχτεί από διαφορετικούς ανθρώπους και οι επιλογές του να επηρέαζαν τους άλλους και τον κόσμο.”
“Κάπως έτσι προέκυψε η βασική ιδέα του Tides of Tomorrow: μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε multiplayer στοιχεία για να διαμορφώσουμε την πλοκή; Συνήθως, τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν ασύγχρονο multiplayer επικεντρώνονται σε συστήματα και gameplay αλληλεπιδράσεις. Είδαμε ότι υπάρχει η δυνατότητα να πάμε ένα βήμα παρακάτω, να αφήσουμε του παίκτες να επηρεάσουν πραγματικά ο ένας την ιστορία του άλλου μέσα από τις επιλογές τους.”
Το σύστημα πίσω από αυτή την ιδέα αποκαλείται “ασύγχρονη όραση” και ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να βλέπουν σαν όραμα τις επιλογές και δράσεις των άλλων παικτών, γεγονός που θα τους βοηθήσει να αποφύγουν παγίδες, να λύσουν παζλ και να εξερευνήσουν τι έγινε πριν τη Μεγάλη Πλημμύρα. Παράλληλα, αυτοί οι άλλοι παίκτες δεν λειτουργούν σαν να βρίσκονται σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου βλέπουμε εμείς σαν replay τις κινήσεις τους, αλλά θα αποτελούν ενεργό κομμάτι της πλοκής και της ζωής στον κόσμο, με τα NPCs να τους θυμούνται και να συζητούν γι’ αυτούς.
Το όλο σύστημα έχει αρκετά ενδιαφέρον και αν θέλετε να μάθετε λίγες παραπάνω λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε το post των developers στο PlayStation Blog.
Το Tides of Tomorrow αναμένεται να κυκλοφορήσει σε PS5 και PC στις 24 Φεβρουαρίου 2026.