savethegame.gr

Delay και επίσημα για το Marathon της Bungie

Το feedback οδηγεί σε πολλαπλές αλλαγές και προσθήκες,

Το σχεδόν μηδενικό μάρκετινγκ του Marathon όσο πλησιάζαμε στην ημερομηνία κυκλοφορίας του, ήταν μια ισχυρή ένδειξη πως κάτι δεν πήγαινε καλά με το νέο παιχνίδι της Bungie. Τα κλεμμένα έργα τέχνης της ανεξάρτητης δημιουργού ANTIREAL, οι αντιδράσεις του κοινού σχετικά με την τιμολόγηση του τίτλου, αλλά και τα ανάμεικτα σχόλια από όσους το δοκίμασαν, φαίνεται πως οδήγησαν τελικά στην επίσημη αναβολή της κυκλοφορίας του Marathon.

Η Bungie, δημιουργός των Destiny και ορισμένων Halo, αποφάσισε να καθυστερήσει την κυκλοφορία του επερχόμενου shooter της ως αποτέλεσμα του feedback των παικτών. Μέσω άρθρου στην επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού, η εταιρεία ευχαρίστησε τους παίκτες για τη συμμετοχή τους στα Alpha playtests και συμπλήρωσε:

«Μέσα από κάθε σχόλιο και συζήτηση στα social media και το Discord, η φωνή σας ήταν δυνατή και καθαρή. Το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και γνωρίζουμε πως χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να διαμορφώσουμε το Marathon στο παιχνίδι που αντανακλά πραγματικά το πάθος σας. Μετά από πολλές συζητήσεις με την ομάδα ανάπτυξης, πήραμε την απόφαση να αναβάλουμε την κυκλοφορία της 23ης Σεπτεμβρίου.»

Επιπλέον, η Bungie υποσχέθηκε πως θα εμπλουτίσει το παιχνίδι σε σημεία που μπορούν να το κάνουν πραγματικά μοναδικό, όπως η επιβίωση υπό πίεση, το μυστήριο και η εμβάθυνση στο lore, τα raid-like endgame challenges, αλλά και το combat system. Το επόμενο διάστημα θα συνεχιστούν τα Alpha playtests, δίνοντας την ευκαιρία στους παίκτες να δοκιμάσουν νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις.

Παράλληλα, η Bungie δημοσίευσε και μια λίστα με τις βασικές προτεραιότητές της για τους επόμενους μήνες. Μεταξύ άλλων, υπόσχεται τον διπλασιασμό του σύμπαντος του Marathon, βελτιώσεις στα γραφικά και στο storytelling με έναν πιο σκοτεινό τόνο, αλλά και την προσθήκη περισσότερων social experiences εντός του παιχνιδιού.

Το Marathon είχε αρχικά προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους για PS5, Xbox Series X|S και PC. Όμως, μία αλληλουχία συγκυριών φαίνεται πως οδήγησαν στην αναβολή του. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο live-service παιχνίδι της Sony που αντιμετωπίζει δυσκολίες, καθώς δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το το κλείσιμο του Concord, αλλά και τις πολλαπλές ακυρώσεις GaaS τίτλων των PlayStation Studios.