Με κομμένα τα φτερά εμφανίστηκε στο LinkedIn προφίλ του ο Glen Schofield, γνωστός για τη δημιουργία του Dead Space, του The Callisto Protocol και για την ίδρυση ομάδων όπως οι Sledgehammer Games και Striking Distance Studios.
Στο αναλυτικό του post μας εξηγεί ότι τον τελευταίο καιρό εργαζόταν πάνω σε ένα project με την κόρη του, εντός του horror genre, το οποίο κατόπιν συνεργασίας με ομάδα στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και αποτυχίας εύρεσης χρηματοδότη, δεν θα υλοποιηθεί, αφήνοντάς τον απογοητευμένο και αβέβαιο για το μέλλον του στη βιομηχανία.
Χαρακτηριστικό το ότι αναφέρει πως ίσως το The Callisto Protocol να ήταν το τελευταίο παιχνίδι του ως game director, οπότε ευχαρίστησε καλού-κακού το κοινό που αγάπησε τα παιχνίδια που δημιούργησε ανά τα χρόνια, αφού έχει αν μη τι άλλο μεγάλη εμπειρία στον χώρο.
Ο Schofield χαρακτήρισε πολύ δύσκολο τον χώρο των ΑΑΑ games στις μέρες μας, δεδομένου του πόσο έχουν αυξηθεί τα κόστη παραγωγής των μεγάλων παιχνιδιών αλλά και εξαιτίας των απαιτήσεων του κοινού.