Η Naughty Dog αλλάζει στάση ως προς τις αποκαλύψεις νέων projects. Πλέον, σχεδιάζει να ανακοινώνει τα games πιο κοντά στην κυκλοφορία τους, σε σχέση με το παρελθόν.
Το στούντιο που ανήκει στη Sony έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για crunch culture, που ελληνιστί σημαίνει πολλές υπερωρίες και πίεση των εργαζομένων για να βγει το προϊόν στην ώρα του και στην επιθυμητή ποιότητα. Σε συνέντευξή του στο ComicBook ο Neil Druckmann δήλωσε ότι η πολύ πρόωρη ανακοίνωση προηγούμενων παιχνιδιών είχε αντίκτυπο στην “ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής” στην εταιρεία.
Το Uncharted 4 ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2013 και κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2016, ενώ το The Last of Us Part 2 ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2020 μετά από δύο καθυστερήσεις. Η απόφαση για μία από αυτές είχε στόχο να επιτρέψει στη Naughty Dog να κάνει “polish” τον τίτλο, μειώνοντας παράλληλα “το άγχος στην ομάδα”. “Έχετε δίκιο, ανακοινώσαμε το Uncharted 4 και το The Last of Us Part 2 πολύ νωρίτερα, αλλά αυτό, στην πραγματικότητα, προκάλεσε τα προβλήματα ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής που είχαμε μερικές φορές στο στούντιο”, δήλωσε ο Druckmann. “Καθυστερώντας λίγο αυτή την ανακοίνωση, μπορούμε να μοντάρουμε περισσότερο τον προγραμματισμό και να είμαστε πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με το πώς θα προσεγγίσουμε την παραγωγή. “Οπότε, υπάρχει το multiplayer project του The Last of Us και υπάρχει κι ένα άλλο project για το οποίο δεν θα πω τίποτα πέρα του ότι είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι”.
Αν και η Naughty Dog ιστορικά δυσκολευόταν να εφαρμόσει μια στρατηγική ανάπτυξης πολλαπλών project, ο Druckmann δήλωσε τον περασμένο Ιούνιο ότι η εμπορική επιτυχία του Last of Us 2 επέτρεψε στο στούντιο να “αναλάβει πολλαπλά project, περισσότερα από όσα είχαμε ποτέ ταυτόχρονα”.
Πηγή: VGC