Όλοι όσοι έχουμε παίξει το The Last of Us θυμόμαστε την τρομερή εισαγωγή του. Αυτό τα λίγα λεπτά για τα οποία είχαμε τον χειρισμό της κόρης του Joel, Sarah, μόνο και μόνο για να μην την ξαναδούμε ποτέ, μας “πετάνε” άγρια μέσα στον αδίστακτο κόσμο του παιχνιδιού. Φαίνεται, όμως, πως αυτό δεν ήταν πάντα το σχέδιο της Naughty Dog.
Σε ένα πρόσφατο blogpost, ο συμπρόεδρος της Naughty Dog, Neil Druckmann, δήλωσε πως η εισαγωγή του παιχνιδιού ήταν από τα τελευταία πράγματα που οριστικοποιήθηκαν, καθώς το αρχικό πλάνο ήταν ξεκινήσουμε έχοντας ήδη τον έλεγχο του Joel. Η αρχική σκηνή θα είχε τον Joel να ελέγχει έναν περίεργο ήχο στο γειτονικό του σπίτι, δίνοντας μας έτσι τον πρώτο μας infected, και έπειτα γυρίζοντας πίσω για να πάρει την κόρη του.
Πάνω στην αλλαγή του Joel με τη Sarah o ίδιος ο Druckmann δήλωσε πως “Αυτό φάνηκε σαν μία πολύ μοναδική οπτική [πάνω στην ιστορία]” και πως παίζοντας ως παιδί κάνει τα πάντα ακόμη πιο τρομακτικά. O audio lead του Last of Us Phil Kovats είπε πως “[Η Sarah] δεν ήξερε πως κάτι κακό συνέβαινε αλλά δεν μπορούσε να βρει τον μπαμπά της. Αυτό το αίσθημα έπρεπε να μεταδοθεί, έτσι είχαμε χαμηλούς ήχους σε συνδυασμό με τη δυνατή τηλεόραση ή την έκρηξη που κούνησε το δωμάτιο”.
Πηγή: Naughty Dog