savethegame.gr

Διέρρευσε σημαντικό υλικό για το ακυρωμένο Perfect Dark του Xbox

Concept art και πληροφορίες για το gameplay.

Εσωτερική διαρροή προέκυψε μέσω του MP1st, το οποίο αποκαλύπτει νέες λεπτομέρειες για το reboot του θρυλικού Perfect Dark της Rare, το οποίο η Microsoft αποφάσισε πριν από περίπου δύο μήνες να βάλει οριστικά στο συρτάρι, μαζί με το κύριο στούντιο ανάπτυξής του. Το υλικό περιλαμβάνει concept art από τοποθεσίες, καθώς και πληροφορίες γύρω από τα gameplay συστήματα που σχεδιάζονταν.

Σύμφωνα με έναν πρώην developer του τίτλου, ο οποίος αποτέλεσε και την πηγή της διαρροής, τα μοναδικά screenshots που δημοσιεύτηκαν δείχνουν πως η Microsoft ήλπιζε να «κεφαλαιοποιήσει» το espionage genre. Η εταιρία θεωρούσε ότι η αγορά είχε έντονο κενό σε τέτοια παιχνίδια, όπως τα franchises των 007 και Metal Gear Solid, τα οποία μάλιστα φαίνεται σήμερα να επιστρέφουν δυναμικά. Μια σκέψη που, εκ των υστέρων, μοιάζει σχεδόν… προφητική.

Η τεκμηρίωση αναφέρεται επίσης σε μια ένδειξη «Season 1», κάτι που υποδηλώνει ότι το παιχνίδι θα ακολουθούσε επεισοδιακή δομή με νέο περιεχόμενο ανά σεζόν. Στο concept art εμφανίζονται αρκετές από τις «eco sci-fi» τοποθεσίες που θα περιλάμβανε η πρώτη σεζόν, ανάμεσα τους και το Cairo.

Στο gameplay, γίνεται λόγος για τα συστήματα Relentless και Reward, με το μεγαλύτερο βάρος να δίνεται στο Adrenaline System. Πρόκειται για έναν μηχανισμό που θα λειτουργούσε εκθετικά με την πάροδο του χρόνου και θα προσέφερε στον παίκτη σημαντικές ενισχύσεις όπως: θεραπεία, αύξηση ζημιάς, μείωση της ζημιάς που δέχεται, καλύτερη στόχευση, αυξημένη ταχύτητα και τη δυνατότητα επιβράδυνσης του χρόνου για αποφυγή εχθρικών σφαιρών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Take-Two προσπάθησε την τελευταία στιγμή να σώσει το project, χωρίς όμως επιτυχία. Η Microsoft, σε μια περίοδο αναδιάρθρωσης με συνεχόμενες απολύσεις και κλεισίματα στούντιο, ακύρωσε παράλληλα και άλλα φιλόδοξα projects, όπως το Everwild της Rare και το Contraband της Avalanche.