Η THQ Nordic δημοσίευσε το πρώτο επίσημο gameplay trailer διάρκειας 8 λεπτών για το επερχόμενο Fatekeeper, ένα first-person RPG που υπόσχεται να συνδυάσει βαθιά melee μάχη με μαγεία και εξερεύνηση, τραβώντας την προσοχή των fans του είδους. Το trailer έδωσε ένα πλούσιο δείγμα από τον επερχόμενο τίτλο, παρουσιάζοντας διάφορα περιβάλλοντα, εχθρούς και το σύστημα μάχης που θα αποτελέσει την καρδιά της όλης εμπειρίας.
Πιο συγκεκριμένα, στο Fatekeeper οι παίκτες ταξιδεύουν σε έναν προσεκτικά σχεδιασμένο κόσμο, γεμάτο παλιά ερείπια, των οποίων η όψη αφηγείται ιστορίες καταστροφών του παρελθόντος. Ο χαρακτήρας καλείται να μονομαχήσει με σπαθί, και όχι μόνο, να χρησιμοποιήσει ξόρκια, και να ανακαλύψει ισχυρά κειμήλια. Οι επιλογές που θα κάνει ο εκάστοτε παίκτης θα καθορίσουν την πορεία του χαρακτήρα και την εξέλιξη της ιστορίας.
Το παιχνίδι προσφέρει ποικιλία περιοχών προς εξερεύνηση: από παλιά πεδία μαχών και τεράστιες υπόγειες σπηλιές, μέχρι ειρηνικά δάση και αρχαίους ναούς που έχουν χαθεί στον χρόνο. Κάθε περιοχή κρύβει μυστικά και προκλήσεις, ενισχύοντας την αίσθηση της περιπέτειας.
Οι εχθροί στο Fatekeeper διαθέτουν μοναδικές κινήσεις, δυνάμεις και αδυναμίες, απαιτώντας από τον παίκτη να είναι ευέλικτος και να επενδύσει σε στρατηγικές κινήσεις. Ως εκ τούτου, οι συρράξεις συνδυάζουν γρήγορες επιθέσεις, προσεκτική χρήση μαγείας, και προσαρμογή τακτικής ανάλογα με τον αντίπαλο. Παράλληλα, οι παίκτες θα συλλέγουν ποικιλία όπλων, πανοπλιών και μαγικών αντικειμένων, επιλέγοντας τον εξοπλισμό που τους ταιριάζει.
Επιπλέον, σε συνέντευξη στο IGN, η ομάδα ανάπτυξης Paraglacial μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις επιρροές, την ιστορία και τα σχέδια κυκλοφορίας του τίτλου.
Αναλυτικά, η Paraglacial αναγνωρίζει πως δανείστηκε στοιχεία από το Hexen, αλλά τονίζει πως το Fatekeeper είναι ένα πλήρες first-person RPG, με έμφαση στην εξέλιξη χαρακτήρα, τις τακτικές επιλογές και την εξερεύνηση. Παρότι το σύστημα μάχης έχει στοιχεία που θυμίζουν Soulslike, όπως η σημασία του timing και η ανάγνωση των κινήσεων των εχθρών, σχεδιάστηκε ώστε να είναι άμεσο και πιο επιεικές, δίνοντας χώρο για πειραματισμό.
Όσον αφορά την ιστορία, αυτή τοποθετεί τον παίκτη στον ρόλο ενός δρυΐδη, διαδόχου ενός αρχαίου τάγματος, που είναι υπεύθυνο για την επιβολή της τάξης με κάθε τρόπο, όντας σε έναν κόσμο που έχει ισοπεδωθεί από αιματηρές επαναστάσεις και πολέμους.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Fatekeeper αξιοποιεί την τελευταία έκδοση της Unreal Engine 5, με την ανάπτυξη του τίτλου να έχει ξεκινήσει ήδη από το 2021. Ο τίτλος αναμένεται να μπει σε Steam Early Access το 2026, ενώ μετά την ολοκλήρωση της φάσης αυτής θα ακολουθήσει και η έκδοση για κονσόλες.