Η Naughty Dog ξαναμπαίνει στο κάδρο του “crunch”, αυτή τη φορά όχι για launch, αλλά για να προλάβει ένα εσωτερικό demo του Intergalactic: The Heretic Prophet. Κι όσο κι αν η βιομηχανία προσποιείται ότι έχει «ωριμάσει», τέτοιες ιστορίες θυμίζουν πόσο εύκολα το δημιουργικό prestige μετατρέπεται σε καταπάτηση δικαιωμάτων.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Naughty Dog επέβαλε υποχρεωτικές υπερωρίες για περίπου επτά εβδομάδες ώστε να ολοκληρωθεί ένα demo που θα παρουσιαζόταν για review από τη Sony. Το ρεπορτάζ αναφέρει πως από τα τέλη Οκτωβρίου ζητήθηκε από το προσωπικό να κάθεται παραπάνω τουλάχιστον 8 ώρες την εβδομάδα που καταγράφονταν σε εσωτερικό spreadsheet. Υπήρχε οδηγία ταυτόχρονα να μη ξεπερνούν τις 60 ώρες εργασίας εβδομαδιαίως, αλλά το «υποχρεωτικές ώρες» είναι αυτό που αλλάζει πλήρως τον τόνο.
Το ίδιο πακέτο πίεσης, πάντα κατά τα δημοσιεύματα, περιλάμβανε και υποχρεωτική παρουσία στο στούντιο 5 ημέρες την εβδομάδα (αντί για 3 που ήταν κανονικά), κάτι που φέρεται να δημιούργησε επιπλέον πρακτικά βάρη σε εργαζομένους (π.χ. υποχρεώσεις για παιδιά/κατοικίδια). Το framing είναι γνώριμο: «χάσαμε deadlines, άρα όλοι σπρώχνουμε τώρα», μόνο που αυτό καταλήγει να γίνεται συνήθεια αντί για εξαίρεση.
Το demo ολοκληρώθηκε αυτή την εβδομάδα, όμως η ουσία είναι αλλού: μιλάμε για project που στοχεύει (κατά αναφορές) σε κυκλοφορία περίπου στα μέσα του 2027. Όταν χρειάζεται crunch «για να δείξουμε κάτι εσωτερικά» τόσο νωρίς, η εύλογη απορία είναι τι θα συμβεί όσο πλησιάζει η γραμμή τερματισμού. Sony και Naughty Dog, δεν σχολίασαν όταν ρωτήθηκαν, αφήνοντας το θέμα να ζυμώνεται δημόσια χωρίς επίσημο αντίλογο.