savethegame.gr

Final Fantasy XVI: Το State of Play μας δείχνει πώς μεταλλάχθηκε σε action-RPG

Πήραμε μία γερή δόση περιεχομένου!

Με μεγάλη επιτυχία, από άποψη απήχησης και ανταπόκρισης, ολοκληρώθηκε το State of Play που ήταν ολικώς αφιερωμένο στο Final Fantasy XVI. Η Square Enix μας είχε ετοιμάσει κάτι παραπάνω από 20 λεπτά περιεχομένου που εναλλασσόταν συνεχώς, ώστε να ξεδιπλώσει κάθε γραμμή των παραμέτρων που καθιστούν ξεχωριστή αυτή την κυκλοφορία. Η θερμή υποδοχή από τον Naoki Yoshida συνεχίστηκε από μία νέα γνωριμία με τον πρωταγωνιστή του FFXVI, Clive Rosfield, που διαρκώς αναφέρεται στα cinematics ως “το κλειδί της επιτυχίας” ή “ο εκλεκτός”. Μας αποκαλύφθηκε πως θα τον ζήσουμε σε τρεις διαφορετικές φάσεις της ζωής του και συγκεκριμένα στα εφηβικά του χρόνια, στα 20κάτι και το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού θα διαδραματίζεται όταν βρίσκεται στα 30`s. Κοινώς, τα γεγονότα του FFXVI διεξάγονται σε δύο παρελθοντικές φάσεις και στο παρόν, με τον παίκτη να παρακολουθεί την εξέλιξη του κύριου χαρακτήρα, όπως και να γνωρίζει πολλά ακόμη άτομα στο ταξίδι του, όπως ο μέντοράς του ή και μερικοί παιδικοί του φίλοι.

{youtube}UfP_3UD5qF8{/youtube}

Το like button της ζωντανής μετάδοσης άρχισε να παίρνει φόκο όταν το footage στράφηκε στο πεδίο της μάχης. Μέσω του State of Play μας έγινε πιο ξεκάθαρο από ποτέ πως το Final Fantasy XVI αφήνει μία και καλή πίσω του την turn-based λογική ή τα commands και αποκτά μία ξεκάθαρη action υπόσταση, σε βαθμό που θα ζήλευαν και top-class τίτλοι του είδους όπως το Devil May Cry. Η παρομοίωση δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού ο Clive μάχεται σε πραγματικό χρόνο και θυμίζει κατά κάποιον τρόπο τον Vergil στον τρόπο που πλησιάζει και αποφεύγει τις εχθρικές μονάδες για να τις διαλύσει με τις υπερφυσικές του δυνάμεις και τη δεξιοτεχνική του ξιφομαχία. Εδώ μπαίνει και η δύναμη του PS5 στην εξίσωση, αφού στα combat scenarios που είδαμε, είτε ο Clive είχε απέναντί του ανθρώπους είτε αλλόκοτα πλάσματα, γινόταν της μουρλής στην οθόνη από particles, οπτικά εφέ και καταστροφές της πίστας.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε και στα Eikon battles, τα set pieces των οποίων αποκαλύπτουν πόσο τεράστιο είναι αυτό το πρότζεκτ. Οι σκηνές που είδαμε τον δαίμονα Ifrit, άμεσα συνδεδεμένο με τον Clive, να μάχεται έναντι των άλλων summon πλασμάτων ήταν επικές και αποτέλεσαν εξαιρετική αφορμή για να μας παρουσιαστούν τα RPG στοιχεία του παιχνιδιού. Κάθε φορά που ο Clive συναντά ένα νέο Eikon και το υπερνικά θα αποκτά πρόσβαση στο skill tree του και εμείς θα μπορούμε να χτίσουμε διαφορετικά το διάγραμμα των ικανοτήτων του και να αξιοποιούμε τις μαγικές του επιθέσεις. Όταν ο ρυθμός έπεσε, το trailer μας μετέφερε σε διάφορες τοποθεσίες της Valisthea, δείχνοντάς μας διάφορα μαγευτικά τοπία, με εμφανές σχεδιαστικό βάθος και σκέλος.

Το κοινό φαίνεται να λάτρεψε την παρουσίαση, αν και δυστυχώς δεν πήραμε κάποια ανακοίνωση για demo του παιχνιδιού όπως ελπίζαμε. Ο Yoshida είπε βέβαια πως υπάρχουν ακόμα πραγματάκια να μας δείξουν και να μας ανακοινώσουν τις επόμενες εβδομάδες, πλησιάζοντας στην κυκλοφορία του παιχνιδιού στις 22 Ιουνίου. Το παιχνίδι θα είναι αποκλειστικό στο PS5 για άγνωστο χρονικό διάστημα.