savethegame.gr

PixelOpus: Η Sony κλείνει το ταλαντούχο studio του Concrete Genie

Διάλυση για τη μικρότερη ομάδα της.

Ένα πολύ στενάχωρο βράδυ περίμενε τους fans του PlayStation, όπως και όλους τους φίλους των δημιουργικών projects και των μικρότερων gaming ομάδων. Από το πουθενά η PixelOpus, η πιο ολιγομελής ομάδα των PlayStation Studios και δημιουργοί του Concrete Genie, αποκάλυψε πως το τέλος της ως εταιρεία πλησιάζει, ευχαριστώντας όλους όσους της έδειξαν στήριξη όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή η είδηση έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία για τους ακόλουθους του PlayStation, όχι μόνο λόγω της εκτίμησης που κατείχε στις καρδιές τους το τελευταίο παιχνίδι αυτού του team, αλλά τα τελευταία updates που είχαμε από εκείνο το μέτωπο ήταν άκρως ενθουσιαστικά. Για την ακρίβεια, γνωρίζαμε πως είχαν αναλάβει ένα παιχνίδι το οποίο θα χτιζόταν στην Unreal Engine 5, κάτι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο γνωρίζοντας το ότι ήταν μία ομάδα που ήδη είχε αποδείξει το ταλέντο της στο να προσφέρει όμορφα αποτελέσματα. Επιπλέον, το 2021 μάθαμε πως για το ίδιο project συνεργαζόταν με τη Sony Pictures Animation, δημιουργό του Spider-Man: Into the SpiderVerse, ακόμα ένας λόγος δηλαδή να τραβάμε τα μαλλιά μας που αυτό το παιχνίδι δεν θα δει ποτέ το φως της ημέρας.

Παρακάτω η ανακοίνωση της PixelOpus:

Σε ερώτηση που έγινε από το IGN προς τη διοίκηση των PlayStation Studios για το αποτέλεσμα του “λουκέτου” δεν ξεκαθαρίστηκε αν απλά η ομάδα διαλύθηκε ή αν απολύθηκαν οι υπάλληλοί της (που ήταν γύρω στους 20). Αυτή ήταν η εξήγησή τους ωστόσο:

“Τα PlayStation Studios αξιολογούν τακτικά το portfolio τους και την κατάσταση των έργων των studios, για να διασφαλίσουν ότι πληρούν τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στρατηγικούς στόχους του οργανισμού. Ως μέρος μιας πρόσφατης διαδικασίας αναθεώρησης, αποφασίστηκε ότι η PixelOpus θα κλείσει στις 2 Ιουνίου.”

Ούτε ένας μήνας ζωής δεν απομένει κοινώς στο, πρώην πλέον, μικρότερο game studio του PlayStation, που ιδρύθηκε το 2014 και μέτρησε μόλις 9 χρόνια και δύο παιχνίδια στο εμπόριο. Ακούγεται ότι στην ουσία η ομάδα αυτή “κόπηκε” από τα σχέδια της Sony, εφόσον η πιο σύγχρονη στρατηγική της στοχεύει σε πιο μεγάλα, φιλόδοξα projects και – αντικειμενικά – το δυναμικό της PixelOpus δεν μπορούσε να το προσφέρει αυτό, όχι πως είναι απαραίτητα κακό. Το Concrete Genie αποδείχθηκε ένα διαμαντάκι και κάτι πολύ διαφορετικό από τα όσα μας έχουν συνηθίσει οι ομάδες του PlayStation, τόσο από άποψη κλίμακας όσο και από άποψη θέματος. 

Στον χορό των εγκάρδιων αποχαιρετισμών μπήκε και ο κάποτε ηγέτης των ομάδων του PlayStation, Shawn Layden, που εξέφρασε και αυτός τη λύπη του για τη διάλυση της PixelOpus. Γενικά… πολλά άλλαξαν από την αποχώρησή σου και ύστερα Shawn…

Ας ελπίσουμε πως το προσωπικό της δεν θα επηρεαστεί και πως το ταλέντο τους δεν θα χαθεί!