Η μίνι καθυστέρηση που έλαβε το Atlas Fallen στα τέλη Μαρτίου, φαίνεται πως ήταν ένα μικρό μόνο ψεγάδι στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, καθώς όλα φαίνεται πως βαίνουν καλώς για την Αυγουστιάτικη κυκλοφορία του. Ο λόγος που καταλήξαμε σε αυτό το συμπέρασμα είναι γιατί η Deck13 τηρεί σιγά σιγά την υπόσχεση που είχε δώσει μαζί με το delay και μοιράζεται μαζί μας περισσότερες πληροφορίες για το νέο και μεγαλεπήβολο project της. Συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που παραχώρησε ο creative director Jan Klose στο GamingBolt, ερωτήθηκε και απάντησε σχετικά με τις επιλογές των γραφικών που θα προσφέρει το παιχνίδι στις κονσόλες.
Όπως δήλωσε και ο ίδιος, το νέο RPG της ομάδας πίσω από το Soulslike franchise του The Surge, θα διαθέτει τα κλασσικά πλέον δύο modes για τα PS5 και Xbox Series X, δηλαδή ένα quality mode που θα προσφέρει 4Κ και 30 FPS και ένα performance mode που θα στοχεύει τα 1440p και 60 FPS. Αναφορικά με το Xbox Series S, αυτό θα τρέχει «σταθερά» σε 1080p και 60 FPS, γεγονός αναμενόμενο για ένα αρκετά fast-paced τίτλο όπως το Atlas Fallen. Παράλληλα, ο Klose δήλωσε πως θα υποστηρίζεται και dynamic resolution scaling, το οποίο θα βοηθά «τα frames να διατηρούν το στόχο τους κατά τη διάρκεια απαιτητικών στιγμών».
Το Atlas Fallen καταφθάνει σε PS5, Xbox Series X|S και PC στις 10 Αυγούστου, όμως μείνετε συντονισμένοι στη συχνότητα του Save The Game, καθώς η Deck13 έχει υποσχεθεί νέο και αναλυτικότερο gameplay υλικό, στο οποίο θα μας δώσει και μία πρώτη εικόνα για το co-op του παιχνιδιού.
Πηγή: GamingBolt