ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Call of Duty: Modern Warfare II | Hands-On Preview

Συμπεράσματα από τα δευτερόλεπτα που μείναμε ζωντανοί.

Δεν θα προσποιηθώ πως είμαι ο άνθρωπος χέντα (head-α), αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να εκτιμήσω ένα ποιοτικό iteration της σειράς Call of Duty, ιδίως όταν το franchise με συντροφεύει από τα πρώτα gaming βήματά μου στα early 2000’s. Και παρ’ ότι έχω στενότερη σχέση με τις campaign παροχές του εκάστοτε COD τίτλου, βρίσκω εύκολα ευχαρίστηση και στα online lobbies τους, στα οποία ανήκει το 95% της έννοιας της Activision τα τελευταία χρόνια. Ο χρόνος μου με την open beta του Modern Warfare II ήταν σε γενικές γραμμές ευχάριστος, εφόσον αντίκρισα στοιχεία και προσθήκες που μου κίνησαν το ενδιαφέρον εν όψει της πλήρους κυκλοφορίας, αλλά ήρθα και αντιμέτωπος με προβληματικά στοιχεία.

Θεωρώ πως η ομαλότητα που έχει να προσφέρει το gunplay αποτελεί κυριότερο στοιχείο οποιουδήποτε FPS επιθυμεί να θεωρείται ρεαλιστικό και χορταστικό. Στο MWII δεν άργησα να δηλώσω ικανοποιημένος, καθώς είναι μία κατηγορία του σχεδιασμού που έχει “στρώσει” χρόνια τώρα για τη σειρά, ιδίως με το Modern Warfare reboot. Η συγκεκριμένη νίκη στον χειρισμό των όπλων θα αποτελέσει και προφανές selling point του έναντι του όποιου ανταγωνισμού υπάρχει στο genre. Όπλα υπάρχουν δεκάδες, καθένα εκ των οποίων είχε διαφορετικά φοβερή αίσθηση στο χεριστήριό μου (DualSense), γνωρίζω όμως πως η συντριπτική πλειονότητα των ενδιαφερόμενων πολεμήσουν με mouse & keyboard.

Αυτό που έχω χρόνια να απολαύσω στα multiplayer components των COD είναι η σαφής έλλειψη στρατηγικής που δεν απαιτούν τα games του franchise, εφόσον έχουν εξελιχθεί σε παιδική χαρά του Team Deathmatch. Την ίδια αίσθηση απερίσκεπτης προσεγγίσεως μου μετέφερε και το MWII, ακόμα και στα υπόλοιπα modes, εφόσον υπήρχαν 4 (μαζί με το TD) ξεκλειδωμένα στο 4ημερο της beta. Δεν πιστεύω πως κάποιο από τα νέα modes θα τραβήξουν ιδιαίτερα την προσοχή σας από τα καθιερωμένα. Η δοκιμαστική αυτή έκδοση μας επέτρεψε την είσοδο σε τρεις διαφορετικούς χάρτες, που επίσης δεν καινοτόμησαν δομικά, αλλά στάθηκαν ως ευχάριστα πεδία ανταλλαγής σφαιρών.

Σημαντικό ρόλο στις online μάχες αναμένεται να παίξει η προσθήκη του Gunsmith progression και ο τρόπος με τον οποίο αυτό θα επηρεάζει τις «οικογένειες όπλων». Μπορεί να μην προλάβαμε να δούμε το πλήρες potential του, αλλά σίγουρα αντιληφθήκαμε τη σημασία της διατήρησης των attachments για το maxάρισμα των δυνατοτήτων/perks τους. Είδαμε τα ranks να σκαρφαλώνουν τόσο απότομα, που πραγματικά αναρωτηθήκαμε αν είναι για χάρη της beta ή αν θα υπάρξει κάποια ισορρόπηση κατά το launch του Οκτωβρίου. Υπάρχει πολύ πράμα στο κομμάτι της in-game προόδου και θα χρειαστεί -για ακόμα μία φορά- μελέτη από όσους “γράφουν” τριψήφιους, αν όχι τετραψήφιους, αριθμούς ωρών.

Δεν ξέρω αν ο παράγοντας TTK είναι τόσο μικρός όσο διαισθάνθηκα ή αν έχω χάσει παντελώς το ταλέντο μου, αλλά ομολογώ πως ήταν ελάχιστα τα sessions που είχα τον χρόνο που θα ήθελα να κόψω βόλτες στο map προτού σωριαστώ στο έδαφος. Ενδεχομένως να φταίει και το ότι προχώρησα σε κατάχρηση του third-person view, εφόσον έπρεπε να κρίνω για λογαριασμό σας την επιστροφή του. Αχρείαστο, αλλά ευπρόσδεκτο, εφόσον θα διευκολύνει άτομα που τα τελευταία χρόνια το έχουν ρίξει στο PUBG και ψάχνουν ευκαιρία να ασχοληθούν και με κάποιο Call of Duty δια αυτής της οπτικής γωνίας.

Μικρότερης σημασίας παράπονα έχω μπόλικα και αφορούν τις πληροφορίες που καταγράφονται στο mini-map, την ορατότητα των αντιπάλων και την κινητικότητα των χαρακτήρων, τον τρόπο που λειτουργούν τα reload και slide cancellations, όπως και μερικές προεπιλογές στο UI. Αυτά όμως πιστεύω θα βελτιωθούν ως ένα βαθμό μέχρι να φτάσουμε στο launch, επομένως θα περιοριστώ στην ανάμνηση ενός διασκεδαστικού online shooter, με ωραίο combat ρυθμό και πολύ satisfying χρήση πολεμικών εργαλείων. Για μένα, το περιεχόμενο του campgain παίζει εξίσου μεγάλο ρόλο για να θεωρείται επιτυχημένο το πακέτο, οπότε παραμένω στο πόσο υποσχόμενο φαίνεται να είναι στα trailers. Κρατώ τις επιφυλάξεις μου, αλλά με ενδιαφέρει να δω περισσότερα από το Call of Duty: Modern Warfare II, εφόσον υπήρξαν προγονοί του που με είχαν ήδη “διώξει” μακριά τους από την εποχή της αντίστοιχης beta.

Το Call of Duty: Modern Warfare II θα κυκλοφορήσει στις 28 Οκτωβρίου για PC, PS4, PS5, Xbox One και Xbox Series X|S. Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε την AVE Tech που μας έδωσε πρόωρη πρόσβαση στη beta.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.