ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Call of Duty: Modern Warfare IIΙ | Hands-On Preview

12 χρόνια μετά το MW3 ξαναγράφεται.

Από το προηγούμενο κιόλας Σαββατοκύριακο έδωσα το παρών στην online beta του επερχόμενου Call of Duty: Modern Warfare III της Sledgehammer Games και - αν και ίσως καθυστέρησα λιγάκι - εν τέλει είμαι εδώ για να σας μεταφέρω τον παλμό του επόμενου κεφαλαίου της γιγαντιαίας αυτής σειράς. Χρόνια τώρα το Call of Duty κλέβει μία αρκετά μεγάλη μερίδα του gaming χρόνου μου, αφού ανδρώθηκα στα online lobbies του multiplayer του, προσπαθώντας να βελτιώσω το K/D ratio μου, να ανακαλύψω όλα τα μυστικά των maps, αλλά και για να πάρω όλα τα gold camos των όπλων. Από το όνομα και μόνο το φετινό CoD ξυπνάει πολλές ευχάριστες αναμνήσεις, όταν η ξεγνοιασιά είχε καταλάβει τον κόσμο των ευθυνών, στα όμορφα τότε χρόνια των θρανίων.

Αυτές τις νοσταλγικές αναμνήσεις προσπαθεί να επαναφέρει το Call of Duty: Modern Warfare III, καθώς οι χαρακτήρες, μερικά maps, αλλά και το ίδιο του το όνομα προέρχονται αυτούσια από την περασμένη δεκαετία. Είναι μία τακτική που ακολουθεί εδώ και μερικά χρόνια η Activision στην προσπάθεια της να επανέλθει στις ένδοξες τότε εποχές, που το Call of Duty κατείχε τα ηνία του online gaming. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει, η ζήτηση είναι διαφορετική και όπως όλα τα πράγματα κάνουν τον κύκλο τους, το ίδιο συμβαίνει και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Νιώθω πως το franchise έχει προσκολληθεί σε ένα βαθμό στο παρελθόν, ποντάροντας στη νοσταλγία αλλά και στη δίψα νέων παικτών να κοιτάξουν για λίγο από την κλειδαρότρυπα του παρελθόντος.

Μπορεί μέχρι πέρυσι όλα τα παραπάνω να μην αποτελούσαν πρόβλημα για εμένα, όμως φέτος νιώθω πως η σφαίρα ξεχείλισε από τον γεμιστήρα. Το MW3 δείχνει να αποτελεί ένα συνονθύλευμα των δύο προηγούμενων Modern Warfare, αναφορικά με τα assets, ενώ το ρετουσάρισμα που έχουν δεχθεί οι χάρτες του παρελθόντος, όπως για παράδειγμα η Rust και η Favela, δεν ήταν αρκετό για να λάβω την απαραίτητη αίσθηση φρεσκάδας. Δεν ξέρω αν είμαι ή αν ακούγομαι υπερβολικός, όμως όντας λάτρης της σειράς για χρόνια, η beta μου δημιούργησε μερικές ανησυχίες για το πού οδεύει ολόκληρο το franchise. Πονάω όταν από τη μία βλέπω ανάγκη για επίκληση στο συναίσθημα, ενώ παράλληλα βλέπω και τον κάθε Pogba και την κάθε Nicki Minaj ζωσμένους με κάθε λογής όπλα, έτοιμους να ξεχυθούν στη μάχη. Δεν έχω κάτι με τους συγκεκριμένους ανθρώπους, προς θεού, απλώς θεωρώ πως δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία και στο ύφος ενός Call of Duty, αλλά καταλαβαίνω ακριβώς τους λόγους για τους οποίους προστέθηκαν στο προηγούμενο entry.

Στο δια ταύτα λοιπόν, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε με όρους gameplay και να αναλύσουμε σε επιφανειακό βαθμό τι προσπαθεί να προσφέρει το φετινό gunplay. Σε αντίθεση με πέρυσι, ο φετινός ρυθμός είναι πιο φρενήρης, με την πλάστιγγα να γέρνει υπέρ του run & gun έναντι του tactical. Η αίσθηση των όπλων είναι πλέον πιο ανάλαφρη, επιτρέποντας τη γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης, κίνησης και στόχευσης, θυμίζοντας σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που δομούνταν τα gameplays των παλαιότερων CoD. Προσωπικά βρήκα πολύ καλοδεχούμενη τη συγκεκριμένη στροφή, καθώς είμαι άνθρωπος που βαριέμαι να camper-ώνομαι, περιμένοντας να περάσει ένα ανυποψίαστο θύμα για να του αφαιρέσω τη ζωή. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι, θέλω μάχες σώμα με σώμα, όπλο με όπλο, ακόμα και όταν οι πιθανότητες είναι κατά μου. Μου αρέσει, λοιπόν, να rush-άρω, κάτι που το MW3 μου το πρόσφερε απλόχερα, χωρίς να αισθάνομαι όμως πως είναι και μονόδρομος. Κάτι που εντείνει το συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού είναι η κατά 50% παραπάνω ζωή που έχουν πλέον όλοι σε σύγκριση με πέρυσι.

Μπορεί να παρατηρήθηκαν ορισμένες αστοχίες σχετικά με το matchmaking ή τα spawns, όμως γνωρίζω πως τα συγκεκριμένα είναι άλυτα προβλήματα, τα οποία πλέον δεν με ενοχλούν και τόσο. Για να είμαι και ειλικρινής, αν δεν λάβουμε υπόψιν τη μεγάλη εισαγωγή που έκανα, δεν έχω σημαντικά παράπονα να προσάψω στο παιχνίδι, βάσει των όσων πραγμάτων πρόλαβα να δω. Η επαναφορά στη φουλ arcade προσέγγιση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, αφού εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που παίζω αλλά και τους λόγους που αγάπησα το franchise. Το MW3 αποτελεί την πιο μεγαλεπήβολη προσπάθεια της  Sledgehammer Games, η οποία πρέπει πλέον να αποδείξει πως έχει το know how και πως βρίσκεται δίκαια στην αγία τριάδα των studios που αναπτύσσουν τα Call of Duty.

Το Call of Duty: Modern Warfare III θα κυκλοφορήσει στις 10 Νοεμβρίου για PC, PS4, PS5, Xbox One και Xbox Series X|S. Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε την AVE Tech που μας έδωσε πρόωρη πρόσβαση στη beta.

Δημήτρης Μίχος's Avatar

Δημήτρης Μίχος

Μια διπολική gaming προσωπικότητα που ακροβατεί μεταξύ των multiplayer και single-player games.