ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Scarlet Nexus | Hands-On Preview

Ευχάριστες εκπλήξεις από το demo.

Μέσα από το demo που έγινε διαθέσιμο στις 21 Μαΐου είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το δημιούργημα των Bandai Namco Studios, εν ονόματι Scarlet Nexus. Από το πρώτο trailer που είδαμε στο event της Microsoft πριν από ένα περίπου χρόνο κατάλαβα πως πρόκειται για ένα παιχνίδι βασισμένο κατά κύριο λόγω στο combat αλλά και στην ιστορία. Τοποθετημένο στο μέλλον αλλά σε μία παράλληλη πραγματικότητα όπου η ανθρωπότητα αναπτύσσει την τεχνολογία και διαμορφώνει την κοινωνία βασισμένη σε κάποιες ορμόνες που εντοπίστηκαν στους ανθρώπινους εγκεφάλους, οι  οποίες προσφέρουν υπερφυσικές δυνάμεις στους ανθρώπους.

Όσοι της έχουν στρατολογούνται από την Other Suppression Force, με στόχο της διάσωσης της ανθρωπότητας από τους Others, ιδιόμορφα όντα, με μία ακόρεστη δίψα για ανθρώπινα μυαλά που κυριολεκτικά πολλές φορές μοιάζουν με γιγάντιες ανθοδέσμες. Μεγάλα σπαθιά, αλλόκοτοι εχθροί, πολύχρωμο art direction και φυσικά χαρακτήρες βγαλμένοι από anime, είναι ο συνδυασμός που προδίδει την Ιαπωνική του ταυτότητα, με τους Kenji Anabuki και Keita Lizuk να είναι στο τιμόνι της ανάπτυξης. Πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τα όσα είδαμε μέσα στο ολιγόλεπτο αυτό demo.

Κάπου εδώ θέλω να κάνω μία παραδοχή: οποιοδήποτε trailer και αν είδα δεν κατάφερε να με πείσει πως στο τέλος της ημέρας θα μιλάμε για κάτι ιδιαίτερο. Με λίγα λόγια μπήκα -κακώς- με αρνητική προδιάθεση, κάτι όμως που προς τιμήν του παιχνιδιού άλλαξε γρήγορα. Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα πως το combat δεν είναι σε καμία περίπτωση κοινότυπο ή τυπικό, μάλιστα θα έλεγα ότι για πρώτα φορά παίζω κάτι τόσο απλό σε χειρισμό αλλά συνάμα και τόσο εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν όσο περνάνε οι ώρες αυτή η αίσθηση θα αρχίζει να εξασθενεί, πάντως κάθε φορά που κλήθηκα να πολεμήσω ήμουν σίγουρος πως θα το διασκεδάσω. Σε τι οφείλεται λοιπόν αυτός ο ενθουσιασμός μου στο gameplay; Οφείλεται ξεκάθαρα στον τρόπο σύνδεσης του περιβάλλοντος και του όπλου που χρησιμοποιεί ο παίχτης. Αυτοκίνητα, διαχωριστικές μπάρες, κάδοι, ηλεκτροφόρες κολώνες και αρκετά άλλα είναι εν δυνάμει όπλα που περιμένουν να τα χρησιμοποιήστε. Αυτό συμβαίνει χάρις στις υπερφυσικές δυνάμεις που όπως προείπα έχετε. Με λίγα λόγια το περιβάλλον καταφέρνει να γίνει ένας από τους καλύτερους συμμάχους σας. Το βασικό όπλο είναι εξίσου σημαντικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί παράλληλα με την εκτόξευση ενός αντικειμένου, προκαλώντας μεγαλύτερη ζημιά στον αντίπαλο αλλά και μία εντυπωσιακή αναμέτρηση.

Στο Scarlet Nexus δεν πολεμάμε μόνοι μας, διάφορα μέλη της OSF μας συντροφεύουν αλλάζοντας αισθητά τον τρόπο παιχνιδιού. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είμαστε στο μέλλον και η τεχνολογία μπορεί να κάνει θαύματα. Ένα από αυτά είναι η τηλεπάθεια που επιτρέπει την συνεχή επικοινωνία με τα υπόλοιπα μέλη και όχι μόνο, όπως επίσης προσφέρει την δυνατότητα να δανειστούμε μερικές από τις ικανότητες τους πάνω στο combat, κάτι που διαφοροποιεί αισθητά το gameplay και βοηθάει να εξολοθρεύσουμε τους εχθρούς μας ευκολότερα, αφού σε πολλές περιπτώσεις η εκάστοτε κίνηση απευθύνεται και σε διαφορετικό είδος εχθρού.

Στην αρχή του παιχνιδιού θα κληθούμε να επιλέξουμε τον χαρακτήρα που επιθυμούμε ανάμεσα στους Yuito Sumeragi και Kasane Randall, ενός αγοριού και ενός κοριτσιού αντίστοιχα. Με μεγάλη έκπληξη παρατήρησα πως εκτός του διαφορετικού background υπάρχουν κάμποσες διαφορές μεταξύ τους, όπως για παράδειγμα το βασικό όπλο. Διαφορές όμως συναντάμε και αλλού, όπως στους χαρακτήρες που συναντάμε και στον τρόπο που εκτυλίσσονται οι αποστολές. Δεν γνωρίζω αν αυτό θα συνεχιστεί μέχρι και το τέλος του παιχνιδιού, δίνοντας του έτσι replayabillity, αυτό όμως που ξέρω και είδα είναι πως διασκέδασα με διαφορετικό τρόπο και τα δύο μου playthrough. Αν κάτι έχουν κοινό  οι πρωταγωνιστές μας πάντως είναι η συμμετοχή τους στην ομάδα (OSF) και τον στόχο να διασώσουν  την New Himuka από τους Others.

Όντας καθαρόαιμο Ιαπωνικό παιχνίδι το art direction δεν θα μπορούσε να μην ήταν τουλάχιστον ιδιαίτερο. Μπορεί η αστική πόλη που βρισκόμαστε στο demo να μην προσφέρει πολλά χρώματα εκτός των διάφορων τόνων του γκρι, παρόλα αυτά το brainpunk setting δίνει την δυνατότητα στην τεχνολογία να κοσμήσει αυτή την πόλη, με πινακίδες επαυξημένης πραγματικότητας και γιγάντιες οθόνες σε έξω από κάθε ουρανοξύστη.

Δεν ξέρω αν το Scarlet Nexus θα είναι ένα καλό παιχνίδι ή όχι, αυτό που ξέρω είναι πως μόλις τελείωσε το demo ήθελα να συνεχίζω να παίζω και αυτό για εμένα σημαίνει πολλά. Το καινοτόμο combat του και η γεμάτη ενδιαφέρον ιστορία με κάνουν να θέλω να συνεχίσω να περπατάω στα στενά της New Himuka και να την βοηθήσω να απελευθερωθεί από τους Others.

Δημήτρης Μίχος's Avatar

Δημήτρης Μίχος

Μια διπολική gaming προσωπικότητα που ακροβατεί μεταξύ των multiplayer και single-player games.