ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Tekken 8 | Hands-On Preview

Σκαρφαλώσαμε στα ranks του CNT.

Σταδιακά το Tekken 7 έγινε στο Steam το game στο οποίο έχω επενδύσει τις περισσότερες ώρες μου και το Tekken 8, κρίνοντας από το Closed Network Test του,  μάλλον θα το ξεπεράσει.

Το Tekken μπορεί να μην ήταν το πρώτο 3D fighting game όμως σίγουρα είναι το πιο επιτυχημένο franchise στο genre και το Tekken 8 φαίνεται πως θα παραδώσει μια ατόφια next-gen fighting game εμπειρία.

Στο Closed Network Test (CNT) είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το ranked battle του παιχνιδιού, με επιλογή μεταξύ 16 χαρακτήρων και πέντε stages. Όμως, το feature του Tekken 8 που ήθελα να δοκιμάσω περισσότερο ήταν το καινούριο Heat System.

Ως το σήμα κατατεθέν του Tekken 8 - το Heat System – πρόκειται για ένα σύστημα που επηρεάζει δραστικά το ρυθμό του κάθε γύρου και τις επιλογές που έχει διαθέσιμες ο κάθε παίκτης και κατά επέκταση ο κάθε χαρακτήρας ανά στιγμή. Oι developers αποκάλυψαν πως η λέξη κλειδί γύρω από την οποία κτίστηκε το game είναι η “επιθετικότητα” και το Heat System είναι ο ιδανικός μηχανισμός για να μεταδοθεί μέσω του gameplay.  

Το Heat είναι ένας πόρος διαθέσιμος στον κάθε χαρακτήρα που απεικονίζεται με μια μπλε μπάρα κάτω από το Health bar. Το Heat μπορεί να ενεργοποιηθεί με δύο τρόπους, ο καθένας από τους οποίους επηρεάζει την διάρκεια του.

Το Heat Burst επιτρέπει ανά πάσα στιγμή την ενεργοποίηση του Heat και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επέκταση των combos.

Τα Heat Engage είναι συγκεκριμένες επιθέσεις που αν χτυπήσουν επιτυχώς τον αντίπαλο, το Heat ενεργοποιείται αυτομάτως και ο χαρακτήρας που ελέγχουμε τρέχει προς τον εχθρό που βρίσκεται σε μειονεκτική θέση, προσφέροντας ουσιαστικά ένα δωρεάν mix-up ή και launch.

Όταν ένας χαρακτήρας ενεργοποιεί το Heat αυτομάτως ξεκλειδώνονται δύο επιπλέον διαστάσεις του gameplay.

Η πρώτη αφορά τις ικανότητες που αυτομάτως ξοδεύουν όλο το Heat αν χρησιμοποιηθούν. Όταν ένας χαρακτήρας βρίσκεται σε Heat και χρησιμοποιήσει ένα Heat Engage, άμα κρατήσει το μπροστά πατημένο θα πραγματοποιήσει ένα Heat Dash που εκτοξεύει τον χαρακτήρα μπροστά. Στη μέση ενός combo παρέχει πολλές ευκαιρίες για επιπλέον wall carry και damage, ενώ στο neutral παρέχει τρομακτικό πλεονέκτημα στο επόμενο mix-up.

H άλλη ενέργεια που αντλεί όλο το Heat είναι το Heat Smash, μια επίθεση διαθέσιμη μόνο στο Heat που κατέχει τρομακτικό damage αν πετύχει και διαφέρει ανά χαρακτήρα.

Η δεύτερη διάσταση του Heat δρα παρόμοια με τα Install Supers από άλλα fighting game. Kάποιες από τις κινήσεις τους αποκτούν νέες ιδιότητες ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν δίχως περιορισμούς. Κατ’ εμέ, αυτή είναι η πιο ενδιαφέρουσα πλευρά του Heat, διότι επηρεάζει πολύ πιο ουσιαστικά το πως χειρίζεται ο κάθε χαρακτήρας.

Στο CNT επικεντρώθηκα κυρίως με τους χαρακτήρες που ήδη γνώριζα καλά (Kazuya, Paul, Jin, Hwoarang) και πραγματικά ένιωσα πως μέσω του Heat ο καθένας τους αποκτούσε τόσο πιο πολύ ενδιαφέρον με όλες τις επιλογές που τους πρόσφερε.

Η πίεση του Hwoarang και το mix-up του είναι πάντα αποπνικτικοί παράγοντες. Όμως, όταν βρίσκεται σε Heat και ξαφνικά τα χτυπήματα του κάνουν chip damage και τα string του αποκτούν επιπλέον ιδιότητες και damage, δημιουργείται ένας σίφουνας από τον οποίο για να ξεφύγει κάποιος δίχως να χάσει τη μισή του ζωή χρειάζεται αρκετή επιδεξιώτητα.

Ο Kazuya όταν ενεργοποιεί το Heat μεταμορφώνεται σε Devil Kazuya και μπορεί να χρησιμοποιήσει όλες τις εικονικές Devil κινήσεις του, ώστε να τρομοκρατήσει τον αντίπαλο του ακόμη πιο αποτελεσματικά. Ο Jin αποκτά πρόσβαση σε κάποιες από τις κινήσεις του Devil Jin και γενικότερα, η ταυτότητα του κάθε χαρακτήρα αποτυπώνεται όλο και πιο έντονα στην οθόνη μέσω των αλλαγών του gameplay που προσφέρει το Heat σε κάθε γύρο.

Το Tekken έχει ένα τεράστιο cast χαρακτήρων με κάποιους από τους πιο μοναδικούς και εικονικούς fighting game χαρακτήρες ανάμεσα του. Στο Tekken 8 υπάρχει μια ξεκάθαρη προσπάθεια από την Bandai Namco να τους αναδείξει περισσότερο από ποτέ, κάτι που είναι εμφανές πρώτον από το gameplay τους και πως χειρίζεται ο καθένας και δεύτερον από τη γενική παρουσίαση τους.

Τα intro και τα outro του καθενός προβάλουν μια τρομακτική βελτίωση στα facial animations,  παρέχοντας συνοπτικά και αποτελεσματικά την προσωπικότητα του κάθε χαρακτήρα. Τα Rage Arts είναι πιο κινηματογραφικά, οι κινήσεις έχουν πιο δυναμικά animation και τα voice lines είναι καλύτερα.

Ακόμη και το Health Bar θα καλυφθεί στις πιο κινηματογραφικές στιγμές από τους χαρακτήρες, δείχνοντας πως η έμφαση δίνεται πρώτα σε αυτούς.

Το κάθε στοιχείο που ξεχώριζε κάποιον χαρακτήρα αναδεικνύεται συνεχώς μέσω του gameplay και οπτικά, προσφέροντας μια πλήρως διασκεδαστική εμπειρία που σε συνέδεε όλο και περισσότερο άμεσα με τον χαρακτήρα που χειριζόσουν.

Επίσης, η οπτική ενημέρωση του παιχνιδιού είναι καλύτερη από ποτέ. Μπορεί κάποιες φορές να υπάρχει υπερβολικός φόρτος από εφέ στην οθόνη, όμως πάντοτε είναι άμεσα ξεκάθαρο αν μια επίθεση έκανε counter hit, αν κάτι έγινε low parried, αν κάποιος ενεργοποίησε Heat ή έκανε Heat Smash και γενικότερα, το κάθε τι που μπορεί να συμβεί στο κάθε γύρο.

To Tekken 8 είναι οπτικά εντυπωσιακό και χειριστικά απολαυστικό. Η ενθάρρυνση της επιθετικότητας παρέχει δυναμικό ρυθμό και δημιουργεί ανατριχιαστικές στιγμές στον κάθε γύρο, μέσω χαρακτήρων που ποτέ δεν φαίνονταν πιο ζωντανοί. Μια ηλεκτρικά φορτισμένη fighting game εμπειρία μας περιμένει στον κοντινό ορίζοντα, όσο και αν αστειεύεται ο Harada πως θα το δούμε το 2077.

Σπύρος Μπίρλης's Avatar

Σπύρος Μπίρλης