ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

The Crew Motorfest | Hands-On Preview

Τερμάτισε πρώτο στις εντυπώσεις.

Η αρκετά πρόσφατη σειρά The Crew της Ubisoft στα μόλις δύο παιχνίδια που διαθέτει ψάχνει να βρει την ταυτότητα της, με τα The Crew 1 και 2 να έχουν χαοτικές δομικές  διαφορές μεταξύ τους. Την παράδοση δεν θα τη σπάσει όπως φαίνεται ούτε το επερχόμενο The Crew Motorfest, το οποίο μαγνήτισε τα βλέμματα και το ενδιαφέρον αρκετών -μεταξύ και εμού - στο καλοκαιρινό Ubisoft Forward. Προ λίγον ημερών κλήθηκα από τη Ubisoft να μπω στη θέση του οδηγού, πραγματοποιώντας ένα τετράωρο test drive, βγάζοντας συμπεράσματα για το τι να περιμένω τον Σεπτέμβρη.

Μπορεί εν μέρη το The Crew Motorfest να βασίζεται στη λογική του δεύτερου instalment της σειράς, όμως είναι ξεκάθαρο πως βρίσκεται αρκετές ταχύτητες πάνω από αυτό, σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, διαθέτοντας τόσο βελτιώσεις όσο και διαφοροποιήσεις. Αυτό διακρίνεται γρήγορα, καθώς το εισαγωγικό κομμάτι φροντίζει να πραγματοποιήσει μία επίδειξη δυνατοτήτων, εκμεταλλευόμενο με διάφορους τρόπους το νησί Oʻahu της Χαβάης, όπου και διαδραματίζεται, καταλήγοντας να πατήσει nitro και να ανεβάσει κατακόρυφα το ενδιαφέρον. Δεν είναι μόνο τα γραφικά και τα μοντέλα των αυτοκινήτων στα οποία έχει δοθεί για πρώτη φορά ουσιαστική σημασία στη σειρά, αλλά είναι το art direction αυτό που αναδεικνύει άψογα τα διάφορα τοπία του setting. Αποκορύφωμα οπτικής ικανοποίησης οι νυχτερινές κόντρες του ιαπωνικού playlist, όπου τα φώτα neon, οι δράκοι και η -ουκ ολίγες φορές - βρεγμένη άσφαλτος με τις αντανακλάσεις πρωταγωνιστούν έναντι οπουδήποτε αγώνα. Η επιλογή δε των ιαπωνικών αυτοκινήτων που απαρτίζουν το ρόστερ, μαζί με τις διάφορες μετατροπές που διαθέτουν ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο το τοπίο, θυμίζοντας μου παλιές καλές εποχές ορθόδοξου Need for Speed.

Αυτό ήταν ένα από τα τρία playlist που μπορούσα να παίξω, τα οποία διαφοροποιούν τόσο τα αυτοκίνητα που οδηγούμε, όσο και τον περιβάλλοντα χώρο στον οποίο βρισκόμαστε. Για παράδειγμα, ένα άλλο playlist επιτρέπει στην τροπική και άγρια ομορφιά του νησιού της Χαβάης να αναδειχθεί, μέσα από off-road, και όχι μόνο, διαδρομές, ενώ το τρίτο είναι ένα love letter για τους Porsch -άκηδες. Οι δραματικές αλλαγές τοπίων από playlist σε playlist με έκαναν να δυσκολεύομαι να πιστέψω πως όλα αυτά διαδραματίζονται στο ίδιο νησί, όμως μετά θυμήθηκα πως η Ubisoft είναι μανούλα στη δημιουργία ευφάνταστων κόσμων.

Εκτός όμως από την ποικιλομορφία που πρόλαβα να αντικρίσω, στο σύντομο πέρασμα μου χειρίστηκα αρκετά διαφορετικά είδη αυτοκινήτων. Κλασσικά ιαπωνικά αυτοκίνητα, σύγχρονα supercars, off-road μοντέλα, μονοθέσια F1 αλλά και μερικά ιστορικά σπάνια vintage αμάξια, που ξεκινάνε από τη δεκαετία του 50΄, αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του ψηφιακού γκαράζ που θα διαθέτει το The Crew Motorfest. Ευτυχώς κάθε είδος διαφοροποιεί αισθητά τον τρόπο παιχνιδιού τόσο κατά το gameplay, διατηρώντας πάντα την arcade λογική, όσο και σε διάφορα κομμάτια γύρω από αυτό. Τα μονοθέσια της Φόρμουλα ασφαλώς και είναι ταχύτερα, ενώ η κατασκευή τους κάνει τις στροφές που παίρνουν να είναι πιο κλειστές. Επιπλέον όμως, αντικρίζουμε πως πραγματοποιείται φθορά στα ελαστικά, με μία στάση στα pit stop να είναι απαραίτητη. Η οδήγηση σε ένα vintage αυτοκίνητο αφαιρεί τη σημερινή ευκολία της οδήγησης, αφού απουσιάζουν συστήματα όπως ABS και GPS, ενώ χρησιμοποιείται μία παστέλ παλέτα χρωμάτων στην οθόνη μας, δημιουργώντας νοσταλγικές αναμνήσεις από τις τηλεοράσεις της εποχής. Λάτρεψα επίσης τις μικρές πληροφορίες που πετάει ο ¨αφηγητής¨ κατά τη διάρκεια μερικών αγώνων, που αφορούν είτε κάποιο αυτοκίνητο, είτε κάποιο μέρος που συναντάμε ή οτιδήποτε άλλο χρήζει συζήτησης.

Σε αντίθεση με το The Crew 2, στο Motorfest οι κανόνες και οι νόμοι της φυσικής τηρούνται, με τις πτώσεις των αυτοκινήτων από υψώματα να επηρεάζουν την ταχύτητα και τον χειρισμό, με το drift να είναι πιο εύκολα ελεγχόμενο και με το collision detection ευτυχώς να απουσιάζει. Όλα αυτά βέβαια στα πλαίσια μίας μη ρεαλιστικής handling εμπειρίας, που απαιτεί όμως όσο γίνεται ρεαλιστικές συνθήκες εξωτερικών παραγόντων. Η ίδια βαρύτητα έχει δοθεί και σε άλλους τομείς του gameplay, δημιουργώντας ένα ανάλαφρο και διασκεδαστικό αποτέλεσμα, που πλησιάζει αρκετά τα υψηλά στάνταρντ που έχουν θέσει παρόμοια παιχνίδια του είδους. Η Ubisoft επέλεξε επίσης να κρατήσει τον μηχανισμό μετατροπής ανά πάσα στιγμή σε αεροπλάνο ή σε πλοίο, έναν μηχανισμό που προσωπικά δεν με ξετρελαίνει και που θεωρώ πως μπορεί να αποπροσανατολίσει.

Σαφώς και για όση ώρα χειριστικά είτε το αεροπλάνο είτε το πλοίο δεν εντόπισα κάποιο υπαρκτό πρόβλημα, όμως ήταν εμφανές πως δεν έχει δοθεί η ανάλογη σημασία στον τρόπο χειρισμού. Αυτό μπορεί να μετατοπιστεί και στα υπόλοιπα activities αυτών των μέσων οδήγησης, πράγμα ικανό να δημιουργήσει χάσμα ανάμεσα στα διάφορα θέματα που καταπιάνεται το παιχνίδι, και κατά συνέπεια να υπάρξουν ίσως μερικές κοιλιές. Αυτή βέβαια παραμένει απλά μία ανησυχία μου για το παιχνίδι, καθώς στις ώρες που έπαιξα δεν είχα τη δυνατότητα να εντρυφήσω λεπτομερώς στο αεροπλάνο ή στο πλοίο.

Από το όνομα και μόνο κάποιος μπορεί να καταλάβει πως το The Crew Motorfest έχει δεχθεί ένα μικρό δομικό reboot, με το φεστιβάλ να είναι το κεντρικό θέμα της νέας αυτής δομής, θυμίζοντας έντονα κάτι παρόμοιο με αυτό που κάνουν καιρό τώρα τα Forza Horizon. Το map παρουσιάζεται επίσης ανανεωμένο, αφού πλέον είναι μία τρισδιάστατη λεπτομερής απεικόνιση του νησιού Oʻahu, πλαισιωμένο από αμέτρητα σηματάκια αγώνων ή διαφόρων δραστηριοτήτων. Όπως προανέφερα, θα υπάρχουν και διάφορα θεματικά playlist, αλλά και αρκετά main stages ταξινομημένα ανά κατηγορίες αυτοκινήτων.

Όντας μη μεγάλος φαν των προηγούμενων The Crew για διάφορους λόγους, μπορώ να πω πως το νέο entry της σειράς εκμηδένισε πολλές από τις ανησυχίες που είχα, όταν αυτό είχε ανακοινωθεί. Ενώ κατάφερε να αναθεωρήσει την όποια αρνητική προκατάληψη μπορεί να είχα για αυτό. Μία από ότι φαίνεται σοβαρή προσπάθεια από τη Ubisoft, που επιθυμεί να μπει γερά στον αγώνα, κοντράροντας στα ίσα πλέον κορυφαία παιχνίδια του genre. Το The Crew Motorfest δείχνει να κάνει rewind, διεκδικώντας αυτή τη φορά μία θέση στο τεράστιο wishlist των επόμενων μηνών.

Μπορείτε και εσείς να κάνετε αίτηση για να δοκιμάσετε το παιχνίδι στη closed beta που θα τρέξει από τις 21 μέχρι και τις 23 Ιουλίου για PS5, Xbox Series X|S και PC πατώντας εδώ.

Να ευχαριστήσουμε κάπου εδώ τις Ubisoft και CD Media που μας παρείχαν πρόωρη πρόσβαση στο παιχνίδι!

Δημήτρης Μίχος's Avatar

Δημήτρης Μίχος

Μια διπολική gaming προσωπικότητα που ακροβατεί μεταξύ των multiplayer και single-player games.