Καθυστερεί για το 2024 το The Wolf Among Us 2
Κακά μαντάτα για τους fans, αλλά για καλό σκοπό από ότι φαίνεται.
Μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter και με μία συνοδευτική συνέντευξη στο IGN, η Telltale Games ανακοίνωσε την απόφαση της να καθυστερήσει την κυκλοφορία του The Wolf Among Us 2 για το 2024.
Όπως αναφέρει στη συνέντευξη του ο CEO της εταιρείας, Jamie Ottilie, οι δύο βασικοί λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση ήταν η αποφυγή του “burnout” των developers, καθώς και η μετάβαση του παιχνιδιού από την Unreal Engine 4 στη νέα UE5, η οποία «αν και απαιτεί να ξαναγίνει ένα μέρος της δουλειάς… σίγουρα αξίζει τον κόπο».
We’ve made the difficult decision to delay The Wolf Among Us 2 #TWAU2.
— Telltale Games (@telltalegames) March 1, 2023
To give more context, we spoke with IGN: https://t.co/afoCUHZwIy pic.twitter.com/KhrAfIrwYB
Αν και η κυκλοφορία ενός μισοτελειωμένου παιχνιδιού στη σημερινή εποχή δεν είναι κάτι που φαντάζει απίθανο, ο Ottilie δηλώνει πως «με το να κυκλοφορείς κάτι που δεν είναι έτοιμο μόνο κακό μπορείς να κάνεις… Οι απαιτήσεις είναι αρκετά υψηλές, οπότε χρειαζόμαστε χρόνο τόσο για να τις καλύψουμε, όσο και για να είμαστε περήφανοι για το τελικό αποτέλεσμα. Να μπορούμε δηλαδή να πούμε ότι κάναμε το καλύτερο δυνατό με τις επιλογές και τα εργαλεία που είχαμε στη διάθεση μας.»
Τέλος, ο CEO της ιστορικής εταιρείας που το 2019 «αναστήθηκε» από την LCG Entertainment, αναφέρθηκε και στο φαινόμενο του “crunch” που μαστίζει την gaming σκηνή και το οποίο ενδεχομένως να επέτρεπε μία κυκλοφορία μέσα στο 2023. Το φαινόμενο αυτό αναφέρεται σε μία κουλτούρα συνεχής και υπό πίεσης εργασίας από την πλευρά των developers, προκειμένου να προλάβουν το release date ενός παιχνιδιού. Ειδικότερα και ενθυμούμενος την κατάσταση που επικρατούσε στην εταιρεία πριν το προσωρινό κλείσιμο της, ανέφερε πως «δεν μπορείς να βασίσεις το επιχειρησιακό σου πλάνο σε μία τέτοια τακτική… σημαντικό μέρους του πρέπει να είναι η διατήρηση ενός υγιούς εργασιακού κλίματος. Δε θέλουμε να πάθουν burnout οι άνθρωποι μας, ειδικά μετά την πανδημία όπου τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα. Είναι η λάθος επιλογή μακροπρόθεσμα και σαν βιομηχανία είμαστε αρκετά κακοί σε αυτό. Εάν θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε συνολικά πρέπει απλώς να το σταματήσουμε και να κάνουμε καλύτερες επιλογές.»
Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88