Ούτε ο John Romero και το studio του δεν γλύτωσαν από τις αναταραχές που επικρατούν στη Microsoft, καθώς η αμερικανική εταιρεία φαίνεται πως σταμάτησε τη χρηματοδότηση του επόμενου FPS που ετοίμαζε ο θρυλικός συνδημιουργός του Doom.
Ειδικότερα, σε μία ανακοίνωση που εξέδωσε στο X η CEO και Game Director της Romero Games, Brenda Romero, η εταιρεία αποτελεί ένα ακόμα από τα στούντιο που επλήγησαν από τις περικοπές της Microsoft και αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή του παιχνιδιού της, ενώ σύμφωνα με διάφορα posts στο LinkedIn στελεχών του στούντιο, ολόκληρη η εταιρεία έχει “απολυθεί”.
Η ανακοίνωση αναφέρει αναλυτικά:
“Έχουμε κάποια δύσκολα νέα να μοιραστούμε μαζί σας. Χθες βράδυ μάθαμε πως ο εκδότης μας έχει ακυρώσει τη χρηματοδότηση του παιχνιδιού μας μαζί με άλλα, μη ανακοινωμένα projects σε άλλα στούντιο. Αυτή είναι μία στρατηγική απόφαση που πραγματοποιήθηκε στα ανώτερα επίπεδα της εκδότριας εταιρείας, πολύ πιο πάνω από την οπτική και τον έλεγχο μας. Ευχόμαστε πραγματικά να υπήρχε κάτι, οτιδήποτε θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει για να αποτρέψουμε αυτό το αποτέλεσμα.
Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί αποτέλεσμα της δουλειάς της ομάδας μας, της απόδοσης ή της ποιότητας του project αυτού καθ’ αυτού. Πετύχαμε κάθε στόχο στην ώρα του, κάθε φορά, λαμβάνοντας σταθερά πολύ θετικά σχόλια και περνώντας εύκολα κάθε εσωτερικό στόχο μας. Είμαστε απίστευτα περήφανοι για τη δουλειά που έγινε και για την ταλαντούχα ομάδα πίσω από αυτή. Η καλύτερη ομάδα που έχουμε ποτέ δουλέψει μαζί.
Αξιολογούμε αυτή τη στιγμή τα επόμενα βήματα και εργαζόμαστε γρήγορα πάνω στην υποστήριξη της ομάδας μας. Πολλοί από εμάς έχουμε εργαστεί μαζί για μια δεκαετία, με κάποιους για πάνω από 20 χρόνια. Είναι μία εξαιρετικά δύσκολη ημέρα και είμαστε συντετριμμένοι που φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Εάν γνωρίζετε για οποιαδήποτε ευκαιρίες ή τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν την απίστευτη ομάδα μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Ευχαριστούμε όλους όσους πρόσφεραν τη στήριξη τους, την καλοσύνη τους και την ενθάρρυνση τους αυτή τη δύσκολη στιγμή.”
Δυστυχώς, βλέπουμε για ακόμη μία φορά πως στον χώρο της gaming βιομηχανίας πως όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν έχεις κάνει στο παρελθόν και όσο καλό κι αν είναι το επόμενο σου project, πλέον δεν είσαι ασφαλής. Γεγονός, που καταδεικνύει την άσχημη κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η βιομηχανία, ειδικά στο επίπεδο των AAA παιχνιδιών και των μεγάλων στούντιο.
Ελπίζουμε η Romero Games να βρει ξανά τα πατήματα της και να δούμε τι ετοίμαζε ο θρυλικός game designer και η παρέα του.