Είναι κακά συνήθως τα μαντάτα που μεταφέρει με τα gaming ρεπορτάζ του ο Jason Schreier, και το συγκεκριμένο δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Σύμφωνα με τον πολύπειρο δημοσιογράφο του Bloomberg, το BioShock franchise συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες, εφόσον κανένα από τα δύο projects που υπήρχαν στα σκαριά δεν βρήκε μπροστά του εύκολο δρόμο.
Το μεγαλύτερο κομμάτι του ρεπορτάζ ασχολείται με τον τίτλο της Cloud Chamber, αυτόν που ανεπίσημα αποκαλούμε «BioShock 4» και γνωρίζουμε πως αναπτύσσεται επίσημα από το 2019 (στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει εδώ και μία 10ετία). Αυτό δυστυχώς δεν πηγαίνει καλά, αφού η πλήρης εξαφάνισή του οφείλεται στο γεγονός ότι δεν πέρασε με επιτυχία το τεστ αξιολόγησης της 2K Games, κάτι που οδήγησε σε αλλαγές στο δυναμικό από πίσω του, αλλάζοντας τους ρόλους αρκετών κεντρικών προσώπων του development. Εκτός της διαδικασίας τέθηκε η Kelley Gilmore που ήταν επικεφαλής της Cloud Chamber, ενώ ο creative director Hogarth de la Plante έχει πλέον ρόλο παραγωγού.
«Εργαζόμαστε σκληρά για να προετοιμάσουμε το BioShock για το καλύτερο δυνατό μέλλον», δήλωσε η 2K Games σε ανακοίνωσή της, απαντώντας σε ερωτήσεις του Bloomberg. «Αυτή τη στιγμή, έχουμε ένα καλό παιχνίδι, αλλά είμαστε αφοσιωμένοι στο να προσφέρουμε ένα εξαιρετικό. Συνεργαζόμαστε στενά με την ηγεσία του στούντιο για να ορίσουμε αυτήν την πορεία. […] Είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στο να διασφαλίσουμε ότι θα προσφέρουμε ένα παιχνίδι BioShock που θα ξεπερνά τις υψηλές προσδοκίες των φανς μας».
Κλείνοντας, ο Schreier αποκάλυψε πως είχε εις γνώσιν του ένα BioShock 1 Remake, τα πλάνα γύρω από το οποίο ακυρώθηκαν στις αρχές του 2025.
Καλά πάει αυτό…