ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Assassin's Creed Shadows: Είδαμε εκτενή gameplay πλάνα στο Ubisoft Forward

Παρουσίαση και των δύο combat προσεγγίσεων.

Εννοείται πως το μεγάλο χαρτί της Ubisoft σε αυτό της το σόου ήταν το νέο Assassin's Creed και το gameplay υλικό που μας είχε ετοιμάσει για πρώτη φορά. 

Ενδιαφέρον το ότι το συγκεκριμένο raw gameplay walkthrough δεν εστίασε τόσο σε αυτό που πάντα κάνει καλά η Ubisoft, δηλαδή στο ότι φτιάχνει πανέμορφους τεράστιους κόσμους, αφού είδαμε μόλις ένα πανοραμικό πλάνο μίας πεδιάδας λίγο πριν ο Yasuke μπει σε ένα χωριό. Τονίστηκε πως κάθε φορά που περνάμε μέσα από ένα Torii Gate κάτι σημαντικό μας περιμένει από άποψη περιεχομένου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εκεί βρήκε προορισμό ο πρωταγωνιστικός samurai, αναζητώντας τον στόχο που έχει αποφασίσει να εκτελέσει, τον Fujioka. Με το που εντοπιστεί ο βασικός εχθρός της ενεργούς αποστολής το παιχνίδι ζουμάρει πάνω του και ο Yasuka γυρίζει σε θέση μάχης. Ο σώμα-με-σώμα μαχητής του AC Shadows χρησιμοποιεί το kanabo του, που είναι ένα βαρύ αλλά ισχυρό όπλο συντριβής, ωστόσο μπορεί ανά πάσα στιγμή να στραφεί στο katana του για γρηγορότερες επιθέσεις. Βλέπουμε πως το AC Shadows χρησιμοποιεί ένα posture σύστημα που καθορίζει την επιτυχία ή την επιτυχία των επιθέσεων, όπως και παρατηρήσαμε μία μπάρα πανοπλίας να προστατεύει τους εχθρούς, έστω προσωρινά, από σοβαρή ζημιά.

Αφού πέτυχε τον στόχο του και θανάτωσε μέρα μεσημέρι τον εχθρό, μας υπενθυμίζεται πως ο χειρισμός του Yasuke και αυτός της Naoe μπορεί να αντιστραφεί κατά βούληση από εμάς όταν βρισκόμαστε σε open world κατάσταση. Ωστόσο ακολουθεί ένα κεντρικό mission και το παιχνίδι μας βάζει να διαλέξουμε αν θα μπούμε από την μπροστινή πόρτα με τον Yasuke ή αν θα κινηθούμε στο σκοτάδι με τη Naoe. Για τις ανάγκες της παρουσίασης επιλέχθηκε η Naoe, ωστόσο πρώτα έγινε αναφορά στο σύστημα Spy Network. Βάσει αυτού, οι δύο πρωταγωνιστές μας μπορούν να στείλουν κατασκόπους για να μάθουν πληροφορίες όπως η τοποθεσία, οι συνήθειες και τα μυστικά του στόχου προς δολοφονία. Αμέσως μετά η Naoe βρίσκεται στο κάστρο Fukuchiyama και ψάχνει τον λόρδο Hayashi. Είναι νύχτα και αξιοποιεί τις ικανότητές της στο παρκούρ για να πηδά από σκεπή σε σκεπή, ενώ τη βοηθά πολύ και η physics-based μετακίνηση που προσφέρει το grappling hook της. Βλέπουμε πόσο διαφορετικά ενεργεί η shinobi στη μάχη, αφού για αυτήν είναι σημαντική η ύπαρξη ή απουσία φωτός για ευκολότερο stealth, με τη σιωπή και τη σκιά να είναι σύμμαχοί της. Με το που σκοτώνει τον στόχο έχει το ελεύθερο να αποδράσει και αποστολή εξετελέσθη.

Η Ubisoft συνεχίζει να υπογραμμίζει ότι θα παίρνουμε διαρκώς αποφάσεις στο story και στο gameplay, ενώ φαίνεται να μας φυλάει ακόμα αρκετές εκπλήξεις για τον κόσμο και την ιστορία του Assassin's Creed Shadows. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου για PC, PS5 και Xbox Series X|S.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.