ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

ΒΙΝΤΕΟ: Αδύνατο να τρέξει το Ratchet & Clank: Rift Apart ένα PS4 Pro

Τα tests του Digital Foundry σε ανάλογο PC είπαν την αλήθεια.

Πολλοί παραξενεύτηκαν από το γεγονός πως τα PC specs του Ratchet & Clank: Rift Apart δεν απαιτούσαν από τους χρήστες να έχουν επενδύσει σε κάποιον τάχιστο SSD, πράγμα που δημιούργησε έντονο σούσουρο στα social media, με τα βέλη να στοχεύουν ευθέως στις δηλώσεις της Sony πως το παιχνίδι δεν θα μπορούσε να «ζήσει» στο οικοσύστημα του PS4. Τα κακά στόματα έκλεισαν εν τέλει από την ανάλυση του Digital Foundry, εφόσον οι ειδικοί του αξιόπιστου αυτού tech καναλιού μας έβγαλαν από τον κόπο, λύνοντάς μας την παραπάνω απορία στην πράξη και όχ με θεωρίες και νούμερα.

Ένα βίντεο που ανέβηκε από τον John Linneman του DF μας δείχνει την προσπάθειά τους να στήσουν ένα PC με χαρακτηριστικά ισοδύναμα ενός PS4 και έναν HDD απευθείας βγαλμένο από την κονσόλα της Sony, ούτως ώστε να δούμε τι θυσίες όφειλαν να πραγματοποιηθούν ώστε να δούμε αυτή την cross-dimensional να “τρέχει” έστω εξομοιωτικά στον προκάτοχο του PS5. Τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα και η απάντηση είναι αρνητική, εφόσον το παιχνίδι σε φυσιολγική ροή μπορεί να αντέξει – ας πούμε – ρίχνοντας πολύ την ποιότητα, όμως κάθε φορά που ο Ratchet μπαίνει σε μία πύλη για να αλλάξει διάσταση… αρχίζουν τα προβλήματα.

Σε τέτοιες φάσεις η οθόνη freeze-άρει για τα καλά, φέρνοντας το PC στο οποίο δοκιμάστηκε σε κατάσταση λίγο πριν το crash, ενώ για να ξεφύγει από αυτή την κατάσταση και για να επανέλεθει στα φυσιολογικά του χρειάζεται στο νερό 1+ λεπτό, κάτι που στο PS5 πραγματοποιείται σε 2-3 δευερόλεπτα και 100% smoothly. Αυτή η διαδικασία έδωσε πόντους στους ισχυρισμούς της Insomniac πως δεν μπορούσαν να ολοκληρώσουν το όραμά τους επί PS4, ενώ το Digital Foundry μας καθησύχασε πως η κατάσταση δεν χρήζει ανησυχίας άπαξ και καλύψετε τα minimum requirements που δημοσίευσαν οι developers του παιχνιδιού.

Στο συγκριτικό βίντεο ανάμεσα στις διάφορες εκδόσεις φαίνεται πως το PS5 στέκεται επάξια ακόμα και σε έναν high-end υπολογιστή, με τους αρμόδιους να αποκαλούν το παιχνίδι εντυπωσιακό από οπτικής άποψης και να τονίζουν πολλάκις ότι το βρήκαν σε απείρως καλύτερη κατάσταση από τα The Last of Us Part I και Star Wars Jedi: Survivor.

Τα εύσημα οφείλουν να παρατεθούν και στη Nixxes Software που ηγήθηκε του PC port, αποδεικνύοντας πως μπορεί να αποτελέσει πολύ δυνατό χαρτί για τη Sony κάθε φορά που θέλει να ακολουθήσει μία τέτοια διαδικασία.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.