savethegame.gr

Χαμός με αγγελία της Sony που υποδεικνύει περισσότερα PlayStation games σε άλλες πλατφόρμες

Ενδείξεις ακόμα πιο third-party προσέγγισης!

Εντοπίστηκε ένα job listing του ιαπωνικού κολοσσού στο GreenHouse, βάσει του οποίου αναζητά άτομο για τη θέση του «Sr Director, Multiplatform & Account Management» στο PlayStation, το οποίο δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο με την περιγραφή των καθηκόντων του:

«[…]Θα παίξετε κρίσιμο ηγετικό ρόλο στη διαμόρφωση και την εκτέλεση της παγκόσμιας εμπορικής στρατηγικής για τους τίτλους λογισμικού των PlayStation Studios σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες πέρα από το υλικό PlayStation, συμπεριλαμβανομένων των Steam, Epic Games Store, Xbox, Nintendo και κινητών. Αυτός ο ρόλος είναι υπεύθυνος για τη βελτιστοποίηση της κερδοφορίας των τίτλων, τη διασφάλιση της διαλειτουργικής ευθυγράμμισης και την ηγεσία μιας ομάδας υψηλών επιδόσεων που επικεντρώνεται στην επέκταση πολλαπλών πλατφορμών, τον εμπορικό σχεδιασμό μεσαίας κατηγορίας και τη διαχείριση πλατφορμών των συνεργατών μας

[…]Θα συνεργαστείτε με ομάδες μάρκετινγκ, προϊόντων και παγκόσμιων εκδόσεων για να αναπτύξετε και να εκτελέσετε συνεκτικά σχέδια κυκλοφορίας και στρατηγικές κύκλου ζωής για multiplatform τίτλους».

Διαβάζοντας την αναλυτική περιγραφή θα καταλάβετε πως η Sony ψάχνει, λοιπόν, άτομο που θα βοηθήσει σε όλη αυτή την -αντικειμενικά πρωτόγνωρη για την ίδια- διαδικασία μεταφοράς των παιχνιδιών της και εκτός PlayStation οικοσυστήματος. Εδώ και καιρό έχει υιοθετηθεί μία πιο multiplatform λογική, κυρίως στους online/live-service τίτλους του PlayStation που έρχονται εξαρχής και στα PC (π.χ. Concord), τα single-player παιχνίδια έρχονται με καθυστέρηση στους υπολογιστές (π.χ. God of War, Marvel’s Spider-Man), ενώ κατά περιπτώσεις βλέπουμε παιχνίδια να έρχονται και σε κονσόλες των Nintendo (π.χ. LEGO Horizon Adventures) και Xbox (σύντομα τα Helldivers 2 και Marathon).

Είναι δεδομένο πως αναζητά τρόπους για να συνεχίσει να γίνεται αυτό με πιο κατάλληλο και κερδοφόρο για την ίδια τρόπο, ζημιώνοντας όσο λιγότερο γίνεται την ταυτότητα και την ανεξαρτησία του brand.

Περιττό να αναφέρουμε πως από τη στιγμή που παρατηρήθηκε αυτή η αγγελία εργασίας και ξεκίνησε να αναδημοσιεύεται στο Ίντερνετ, ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων.