ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Οι developers του God of War Ragnarök αναλύουν το νέο combat

Περισσότερη ποικιλία, σε μεγαλύτερο μέγεθος.

Το PlayStation μόλις δημοσίευσε ένα εννιάλεπτο βίντεο αφιερωμένο στις αναβαθμίσεις του combat που θα δούμε στο God of War Ragnarök.

Το God of War του 2018 πήρε τολμηρές αποφάσεις σχετικά με την αλλαγή της οπτικής και του βασικού combat design. Εν τέλει, η πλειονότητα των παικτών λάτρεψε το πιο στρατηγικό, πιο «βαρύ» God of War, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπήρξαν ορισμένες απώλειες. Ίσως η βασικότερη, ήταν η έλλειψη ποικιλίας στα boss fights και στους εχθρούς, καθώς και η απουσία των πολυάριθμων κολοσσιαίων set pieces που διέκριναν τα original.

Σύμφωνα όμως με το τελευταίο “developer diary” βίντεο της Santa Monica, η φανταστική ομάδα του Ragnarök άρπαξε την ευκαιρία να εκπληρώσει τα παράπονα των fans στο πολυπόθητο sequel. Στο God of War Ragnarök θα ταξιδεύσουμε και στα εννέα Βασίλεια της Σκανδιναβικής μυθολογίας, καθένα από τα οποία θα έχει τους δικούς του ξεχωριστούς εχθρούς. Ακόμα και σε περιοχές όπως το Alfheim, που έχουμε ήδη επισκεφθεί, πρόκειται να συναντήσουμε νέους αντιπάλους με τη μορφή των Light Elves. Οι developers εξηγούν πως πέρα από την ποικιλία, έχουν φροντίσει να αυξήσουν και το μέγεθος πολλών από τους νέους εχθρούς, σε μια προσπάθεια να επαναφέρουν αυτό το εμβληματικό στοιχείο της σειράς.

{youtube}_pOv4ovN-dM{/youtube}

Μια πρόκληση του προηγούμενου game για τους developers ήταν η νέα, κοντινή κάμερα και η ριζική της επίδραση στην αντίληψη του παίκτη για τις απειλές του combat. Σύμφωνα με τον Stephen Oyarijivbie, combat designer στο νέο God of War, «ένα μάθημα-κλειδί από το προηγούμενο game είναι ότι [τώρα] δε θα χρειάζεται να σκεφτόμαστε την κάμερα και την αίσθησή της. Έχουμε ήδη αυτή τη γνώση, ώστε να μπορούμε να χτίσουμε πάνω στην κοντινή κάμερά μας.»

Φυσικά, μια κρίσιμη αφηγηματική εξέλιξη που επιδρά στο νέο combat, είναι το μεγάλωμα του Ατρέα. «Σε αυτό το game, θα δείτε τον Ατρέα να κινείται πιο ανεξάρτητα,» αναφέρει η Grace Pan, gameplay animator στο Ragnarök. Όπως συμπληρώνουν και οι συνάδελφοί της, ο Ατρέας είναι πλέον πιο επιθετικός, αλλά επίσης «διαφορετικός από τον Kratos,» στο είδος της μαγείας που χρησιμοποιεί. Φαίνεται πως ο μικρός έχει μπόλικα νέα κόλπα στη φαρέτρα του.

Η παρουσίαση δίνει επίσης έμφαση στο Blade Grapple, την κίνηση με την οποία ο Kratos τραβά τους εχθρούς του σε στυλ Skorpion. Η ομάδα επευφημεί ομόφωνα τη νέα διάσταση του gameplay στον κάθετο άξονα, στην οποία το Blade Grapple φαίνεται πως θα παίξει κεντρικό ρόλο. Από την άλλη, δεν έχουν παραμεληθεί και οι αμυντικές τακτικές του Θεού του Πολέμου. Πλέον, μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε είδη ασπίδας, κάποια από τα οποία μας επιτρέπουν να κάνουμε parry, ενώ άλλα ενισχύουν τη δυνατότητα για block. Last but not least, τα executions έχουν φρεσκαριστεί. Πλέον μπορούμε να επιλέξουμε με ποιο όπλο θα αποκεφαλίσουμε τον εχθρό μας, ώστε να τον θεραπεύσουμε από τη διάσειση που του προκάλεσαν 20 γροθιές στο μέτωπο. Στο επόμενο και Ιπποκράτειο Όρκο.

Γιώργος Δρίτσας's Avatar

Γιώργος Δρίτσας

Τα video games προσφέρουν μια μαγική ιδιότητα: μπορείς να βρεις τον εαυτό σου, χάνοντάς τον.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88