Κάνοντας μία γρήγορη αναζήτηση, είδα πως η τελευταία είδηση που είχαμε σχετικά με το νέο παιχνίδι του Ken Levine, το Judas, ήταν τον Μάρτιο του 2024. Και από τότε ο Levine και η Ghost Story Team τηρούσαν “σιγήν ιχθύος”. Ωστόσο, χθες αυτό άλλαξε μιας και στην επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού ανέβηκε το πρώτο Dev Log σχετικά με το επόμενο project του δημιουργού του BioShock και ρίξαμε μία νέα ματιά στον κόσμο που ετοιμάζει μαζί με την ομάδα του.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το post, προσφάτως η ομάδα ανάπτυξης έπιασε έναν νέο στόχο σχετικά με τον βασικό πυρήνα του gameplay που δεν είναι άλλως από τον κακό της υπόθεσης του Judas. Για την ακρίβεια, τους εν δυνάμει κακούς, μιας και το Judas θα διαθέτει τρεις χαρακτήρες που θα επηρεάσουν κατά πολύ την πλοκή της ιστορίας μας. Οι χαρακτήρες αυτοί, που ονομάζονται Big 3, αποτελούν βασικό κομμάτι του κόσμου του παιχνιδιού, αλλά και του gameplay, διότι θα η σχέση που θα αναπτύξουμε μαζί τους θα επηρεάσει κατά πολύ την έκβαση της ιστορίας.
“…Όταν παίζετε το BioShock ή το BioShock Infinite, ο κακός θα είναι πάντοτε ο κακός. Ο Fontaine, ο Comstock… θα είναι πάντοτε οι κακοί τύποι. Στο Judas, οι πράξεις σας θα προσελκύσουν τα μέλη των Big 3, οι οποίοι θα έρθουν ως φίλοι. Αλλά, αν αγνοήσετε έναν από αυτούς αρκετά, θα μετατραπεί στον κακό της υπόθεσης. Από εκεί και έπειτα, θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα νέο σύνολο από δυνάμεις προκειμένου να υπονομεύσουν τις πράξεις και τους στόχους σου…”
Για να μας δώσει μία γεύση από τον εν λόγω μηχανισμό, η Ghost Story Team πρόσθεσε δύο σύντομα clips στο post. Σε αυτά βλέπουμε έναν μηχανικό βοηθό σερίφη -στη μορφή αλόγου- τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε κατά τη διάρκεια του combat. Ωστόσο, αν δεν τα πάμε καλά με τον Σερίφη Τομ -έναν εκ των Big 3-, τότε ο βοηθός αυτός γίνεται corrupted και κυνηγάει εμάς έναντι των αντιπάλων μας.
“Αυτό αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα του πως οι Big 3 μπορούν να αντεπιτεθούν. Τα πιο επικίνδυνα και character-specific στοιχεία θα τα κρατήσουμε ως μυστικό προς το παρόν. Τελικά, θα χρειαστεί να αποφασίσετε πάνω σε ποιον θα επικεντρωθείτε και ποιον τελικά θα αποξενώσετε.”
Έμπνευση για τον μηχανισμό των Big 3, φαίνεται πως υπήρξε το Nemesis System που συναντήσαμε στο Middle Earth: Shadow of Mordor, το οποίο αποτελεί “προσωπικό αγαπημένο” του Levine σύμφωνα με το post. Αν και ο εν λόγω μηχανισμός είναι copyrighted και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιος από άλλους developers, φαίνεται πως το Judas θα υιοθετήσει αυτή την πρακτική σε μικρότερη όμως κλίμακα.
“…Το σύστημα (Nemesis) σας επιτρέπει να αναπτύξετε μικρές σχέσεις με πολλαπλά orcs. Ωστόσο, ο στόχος τους ήταν λίγο διαφορετικός από τον δικό μας, διότι υπήρχαν τόσα πολλά και διαφορετικά orcs και δεν υπήρχε χρόνο να αναπτυχθούν σε κανονικούς χαρακτήρες.
Στο Judas, θα μπορέσετε να γνωρίσετε τους χαρακτήρες αυτούς πλήρως. Θέλουμε όταν χάνετε έναν από αυτούς να αισθάνεστε πως χάνετε έναν φίλο. Θέλουμε να παίξουμε με αυτή τη δυναμική και θέλουμε η επιλογή σας να είναι πολύ δύσκολη. Οι Big 3 θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την εύνοια και την προσοχή σας. Μπορούν να σας δωροδοκήσουν, να σας σώσουν στη μάχη, να μιλήσουν άσχημα για τους άλλους χαρακτήρες και να μοιραστούν μαζί σας τα πιο σκοτεινά τους μυστικά. Αλλά, τελικά, θα πρέπει να αποφασίσετε ποιον να εμπιστευτείτε και ποιον όχι.”
Παράλληλα, δεν θα είναι μόνο οι παίκτες θα μαθαίνουν πράγματα για τους Big 3, αλλά και οι ίδιοι για τους παίκτες. Σε αντίθεση με την Elizabeth του BioShock Infinite, που δεν είχε κάποια γνώση σχετικά με τον Booker, οι Big 3 “θα έχουν συναισθήματα όχι μόνο για τον τρόπο που προσεγγίζετε το combat, το hacking και το crafting, αλλά κυρίως για τις σχέσεις σας με τους άλλους δύο χαρακτήρες (των Big 3).”
Σύμφωνα με το άρθρο, το feedback που έλαβαν οι developers από αυτούς τους μηχανισμούς ήταν αρκετά θετικό από το “μεγαλύτερο έως τώρα” playtest που πραγματοποίησαν, ωστόσο ακόμα δεν είναι σε θέση να μοιραστούν μαζί μας κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας για το Judas. Επομένως, αναμένουμε ακόμα για το πότε θα δούμε το νέο πόνημα του Ken Levine και της παρέας του.