savethegame.gr

Είδαμε τα πρώτα τρομακτικά gameplay πλάνα του Resident Evil Requiem

Μία μικρή, αλλά ουσιαστική παρουσίαση από τους developers.

Σίγουρα, όσοι και όσες από εσάς συντονιστήκατε στο χθεσινοβραδινό Capcom Spotlight σόου θα περιμένατε με ανυπομονησία οτιδήποτε νεότερο σχετικά με το Resident Evil Requiem. Και, ευτυχώς για όλους μας, η Capcom δεν μας άφησε παραπονεμένους παρουσιάζοντας μας ένα πεντάλεπτο βίντεο-μήνυμα από τους δημιουργούς του παιχνιδιού, καθώς και τα πρώτα gameplay πλάνα του παιχνιδιού.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή και να δούμε το σκεπτικό των developers πίσω από το concept του παιχνιδιού. Το Resident Evil franchise αποτελεί συνώνυμο του survival-horror είδους και παρά κάποιες πιο action επιλογές κατά καιρούς, πάντοτε επιστρέφει σε αυτό. Το είδαμε στο Biohazard, το είδαμε στο Village και τώρα θα δούμε την εξέλιξη του στο Requiem. Βασικό συστατικό όπως αναφέρει και ο Director του παιχνιδιού, Koshi Nakanishi, είναι ο φόβος και συγκεκριμένα ο “εθιστικός φόβος”. “Υπάρχει μία κάθαρση όταν αντιμετωπίζουμε τους φόβους μας. Δημιουργεί έναν εθισμό που μας ωθεί να κάνουμε περισσότερα, να παίζουμε περισσότερο”, αναφέρει.

Θέλοντας να ισορροπήσουν αυτό το αίσθημα τρόμου στους παίκτες, αλλά και το να τους δώσουν ώθηση να συνεχίζουν να παίζουν, οι developers επέλεξαν να διαφοροποιηθούν κάπως από τη φόρμουλα των δύο προηγούμενων main installments, ειδικά ως προς το perspective. Για πρώτη φορά σε Resident Evil παιχνίδι, οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν επί τόπου το POV που θέλουν να παίξουν. Συγκεκριμένα, θα μπορούν να διαλέξουν ανά πάσα στιγμή είτε το third-person, αν τους αρέσουν τα πιο action σκηνικά, είτε το first-person perspective, για να βιώσουν τον τρόμο από κοντά.

Από τα λίγα πλάνα που έδειξαν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι το Requiem σε πρώτο πρόσωπο είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να παίξει κανείς το παιχνίδι, με τους σκοτεινούς διαδρόμους, την απειλητική ατμόσφαιρα, αλλά και τα τέρατα/ζόμπι να καραδοκούν παντού και να είναι έτοιμα να μας τρομάξουν. Βέβαια, το ότι υπάρχει και η over-the-shoulder κάμερα σαν επιλογή, εκτός από accessibility δίνει και μερικά hints για το τι μπορεί να συναντήσουμε. Ή καλύτερα για το ποιους

Σε αντίθεση με το τι ήθελαν ή περίμεναν οι fans πριν την ανακοίνωση του 9ου μέρους της σειράς, ο πράκτορας Leon δεν θα είναι ο πρωταγωνιστής αυτή τη φορά, αλλά η αναλύτρια του FBI, Grace Ashcroft. Ο λόγος που επέλεξαν αυτό το μονοπάτι είναι σαφής και άρρηκτα συνδεδεμένος με το concept του φόβου. Σύμφωνα με τον Nakanishi, ο Leon είναι ένας “δύσκολος χαρακτήρας να για να βασίσεις πάνω του έναν horror game. Δεν θα τρόμαζε από έναν κουβά που έτυχε να πέσει γύρω του. Κανείς δεν θέλει να δει τον Leon να τρομάζει με το παραμικρό. Επομένως, δεν είναι καλό ταίρι για ένα horror παιχνίδι.” Αντ’ αυτού, η Grace είναι η τέλεια πρωταγωνίστρια, καθώς, όπως αναφέρει ο Nakanishi, είναι εσωστρεφής και φοβάται εύκολα, χαρακτηριστικά που είναι νέα για έναν πρωταγωνιστή της σειράς.”

“Θέλαμε κάποιον χαρακτήρα που βιώνει τον τρόμο από την ίδια οπτική γωνία με τους παίκτες. Μαθαίνει (η Grace) να ξεπερνάει τους φόβους της κατά τη διάρκεια της ιστορίας, αλλά είναι επίσης και μία αναλύτρια του FBI που έχει εκπαιδευτεί στα όπλα και είναι ικανή να βγάζει ψύχραιμα και λογικά συμπεράσματα.”

Προφανώς, οι παραπάνω δηλώσεις δεν επιβεβαιώνουν κάτι παραπάνω σχετικά με την παρουσία ή όχι του Leon στο παιχνίδι, όμως το third-person perspective είναι κάτι που θα ταίριαζε πλήρως με την επανένταξη του χαρακτήρα στο σύμπαν, αλλά και με την επιστροφή μας στη Raccoon City, 30 χρόνια αργότερα από την καταστροφή της.

Το Resident Evil Requiem κυκλοφορεί στις 27 Φεβρουαρίου 2026 για PS5, Xbox Series X|S και PC μέσω Steam, ενώ αν τύχει και βρεθείτε στην Gamescom στα τέλη Αυγούστου, θα μπορείτε να δοκιμάσετε στο booth της Capcom το παιχνίδι.