ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Emptyvessel: Πρώην developers των Id Software και Naughty Dog ανακοίνωσαν την δημιουργία νέου ΑΑΑ studio

Θα κάνει ντεμπούτο με κυκλοφορία ενός sci-fi shooter.

Άλλοτε «βετεράνοι» των Id Software και Naughty Dog ενώνουν τις δυνάμεις τους, ανακοινώνοντας την δημιουργία AAA studio με την ονομασία Emptyvessel. Μάλιστα γνωστοποιήθηκε ήδη πως το αυτό το νέο ξεκίνημα θα επισφραγιστεί με την κυκλοφορία ενός sci-fi shooter τίτλου το οποίο θα «χτιστεί» πάνω στην Unreal Engine 5.

Η Emptyvessel εδρεύει στο Όστιν του Τέξας, αλλά το προσωπικό θα εργάζεται μόνο μέσω τηλεργασίας, αφού απασχολούνται υπάλληλοι από όλο τον κόσμο. Το στούντιο διευθύνεται από τον CEO και game director Emanuel Palalic και τον COO και γενικό διευθυντή Garrett Young.

Ο Palalic ήταν ο βασικός character artist στην Id Software για πέντε χρόνια, ενώ ο Young ήταν γενικός διευθυντής του στούντιο του Doom για πέντε συναπτά έτη, ενώ στο παρελθόν διετέλεσε επίσης διευθυντής παραγωγής για την The Walt Disney Company. Η ιδρυτική ομάδα του στούντιο περιλαμβάνει επίσης τον καλλιτεχνικό διευθυντή Alex Palma και τον διευθυντή animation Rico Flores.

Ο Palma πέρασε προηγουμένως επτά χρόνια ως character artist στην Id Software, ενώ ο Flores εργάστηκε ως animator στα Uncharted 3 και Uncharted 4 της Naughty Dog και ως επικεφαλής animator στην BioWare.

H Emptyvessel δήλωσε πως το νέο παιχνίδι που αναμένεται θα "αξιοποιήσει την εμπειρία τους στον χώρο των immersive shooters" και "είναι εμπνευσμένο από ταινίες, graphic novels και παιχνίδια που διαδραματίζονται σε δυστοπικούς κόσμους επιστημονικής φαντασίας".

Το ανεξάρτητο στούντιο δήλωσε ότι η προσέγγισή του "είναι να δημιουργήσει έναν χώρο για την προώθηση της καινοτομίας μέσω μιας ευέλικτης, βασικής ομάδας ταλέντων επιπέδου «ΑΑΑ» , δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να δημιουργήσουν υψηλής ποιότητας IPs με πιο προσιτό εύρος"

Ο Palalic δήλωσε:

"Πολλοί προγραμματιστές παιχνιδιών, όπως εγώ, ξεκίνησαν το ταξίδι τους με το όνειρο να ζωντανέψουν μια μέρα τους κόσμους τους. Θέτοντας προτεραιότητες και ευθυγραμμιζόμενοι με τα δυνατά μας σημεία, είμαστε σίγουροι ότι είναι δυνατό να δημιουργήσουμε παιχνίδια ποιότητας ΑΑΑ με μικρότερες, εστιασμένες ομάδες".

"Η βιομηχανία έχει συχνά παραβλέψει τους ανθρώπους που ρίχνουν την καρδιά και την ψυχή τους στη δημιουργία αυτών των κόσμων. Με την Emptyvessel, είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε αυτή την αφήγηση και να κάνουμε αυτό το όνειρο πραγματικότητα για όσο το δυνατόν περισσότερους προγραμματιστές".

Τα βαριά αυτά βιογραφικά θα επιχειρήσουν να επαναφέρουν στο προσκήνιο ποιοτικούς τίτλους δίχως να λειτουργούν κάτω από το αποστειρωμένο, ψυχρό και πολλές φορές κακοποιητικό περιβάλλον που εντοπίζεται στην gaming βιομηχανία, αλλά εστιάζοντας αντιθέτως στην ψυχή της δημιουργίας. Καλωσορίζουμε λοιπόν το νέο αυτό studio και αναμένουμε με ανυπομονησία την πρώτη τους κυκλοφορία.

Κωνσταντίνος Μπούρπουλας's Avatar

Κωνσταντίνος Μπούρπουλας

Σε ένα πρώιμο στάδιο της ζωής μου ανακάλυψα πως μέσω του gaming μπορείς να είσαι και να κάνεις ό,τι θες με το πάτημα μερικών κουμπιών. Το τηλεκοντρόλ φαινόταν πια ντεμοντέ.