savethegame.gr

Επιβεβαιώθηκε το CONTROL Resonant φέρνοντας μεγάλες αλλαγές στο franchise

Έτοιμο να κυκλοφορήσει εντός του 2026.

Αρκετά όμοιο, αλλά και με έντονες διαφορές, το CONTROL Resonant έκανε τελικά την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στα The Game Awards, ως sequel του πρώτου παιχνιδιού της σειράς. Η Remedy Entertainment δεν έλειψε από το show, φέροντας μάλιστα μπόλικη από την παράνοια που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα παιχνίδια της.

Η αποκάλυψη του CONTROL Resonant μας ξάφνιασε κάπως, καθώς δεν βλέπουμε τη γνώριμη πρωταγωνίστρια της σειράς αλλά τον αδερφό της, Dylan Faden, ενώ το combat του παιχνιδιού δείχνει ξεκάθαρα προσανατολισμένο στις melee επιθέσεις. Το παιχνίδι θα διαδραματίζεται στο Μανχάταν, με τα περισσότερα πλάνα, σύμφωνα με το trailer, να εκτυλίσσονται σε εξωτερικούς χώρους, σε αντίθεση με το πρώτο Control.

Η ίδια η εταιρεία ανάπτυξης περιγράφει το Μανχάταν ως έναν εκτεταμένο, άγνωστο κόσμο, με μία εισβάλλουσα κοσμική δύναμη να αναδιαμορφώνει το περιβάλλον, να βεβηλώνει τους φυσικούς νόμους και να διαστρεβλώνει τη βαρύτητα, δημιουργώντας έναν γεωφυσικό εφιάλτη. Το CONTROL Resonant θα είναι ένα action RPG που αναπτύσσεται από τη Remedy Entertainment, με την Annapurna Pictures να έχει κομβικό ρόλο ως συγχρηματοδότρια και συμπαραγωγός του παιχνιδιού.

Στο τιμόνι της ανάπτυξης, ως director, βρίσκεται ο Mikael Kasurinen, ο οποίος εργάζεται πάνω από δύο δεκαετίες στη Remedy Entertainment, ενώ σχετικά με το παιχνίδι δήλωσε πως:

«Δεν χρειάζεται να γνωρίζετε το πρώτο παιχνίδι για να παίξετε το sequel. Έχουμε κάνει αυτό το game εύκολο στο να το μάθει κάποιος και δύσκολο στο να το αφήσει. Πιέζουμε την κλίμακα πέρα από οτιδήποτε έχουμε κάνει πριν, ανεβάζοντας τη μάχη, την εξερεύνηση και το storytelling σε μία μεγαλύτερη, αξέχαστη εμπειρία. Είναι φιλόδοξο, λίγο άγριο και ανυπομονούμε οι παίκτες να χαθούν σε αυτό.»

Το CONTROL Resonant αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2026, για PS5, Xbox Series X|S και PC.