Μόλις ανακοινώθηκε η συμφωνία‑μαμούθ των 82,7 δισ. δολαρίων με την οποία το Netflix εξαγοράζει την Warner Bros. Μέσα στην αγορά του στούντιο συμπεριέχονται τα HBO/HBO Max και όλες οι σειρές τους. Αυτό το γεγονός δεν αλλάζει μόνο τις ισορροπίες στο streaming και στον κινηματογράφο, αλλά ανοίγει δυνητικά νέο κεφάλαιο και για το gaming, αφού η Netflix αποκτά έναν από τους ισχυρότερους καταλόγους brands που υπάρχουν ήδη ως videogames. Το deal εγκρίθηκε από τα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών και αποτιμά την Warner σε enterprise value 82,7 δισ. δολάρια (72 δισ. equity), με το κλείσιμο να αναμένεται 12–18 μήνες αργότερα, αφού ολοκληρωθεί πρώτα το spin‑off του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου Discovery Global σε ξεχωριστή εταιρεία και πάρει τις απαραίτητες ρυθμιστικές εγκρίσεις.
Στο κινηματογραφικό/τηλεοπτικό κομμάτι, η Netflix υπόσχεται διατήρηση των κυκλοφοριών για τις ταινίες της Warner Bros και προσωρινή αποκλιμάκωση του «όλα κατευθείαν σε streaming» που χαρακτήριζε προηγούμενα πειράματα. Βέβαια στο streaming θα συνδυαστεί η υπάρχουσα βιβλιοθήκη της με το σύνολο σχεδόν του καταλόγου HBO, DC, Harry Potter, Game of Thrones και δεκάδων ακόμη ιστορικών franchises. Αναλυτές θεωρούν ότι, αν κλείσει χωρίς βαριές παραχωρήσεις, η κίνηση δημιουργεί έναν τόσο μεγάλο «γίγαντα content», που η Netflix μπορεί να γίνει ο de facto κυρίαρχος του παγκόσμιου streaming, βάζοντας τεράστια πίεση σε ανταγωνιστές όπως Disney, Amazon, Paramount και Apple.
Το ενδιαφέρον όμως για το gaming είναι ότι μαζί με τα στούντιο και τα δικαιώματα, η Netflix «κληρονομεί» και το Warner Bros Games οικοσύστημα, έστω κι αν αυτό στο αρχικό δελτίο τύπου δεν τονίζεται όσο οι κινηματογραφικές/σειρές παραγωγές. Η Warner Bros Games συνδέεται με στούντιο όπως οι Rocksteady, NetherRealm, Monolith, Avalanche Software, TT Games κ.ά., τα οποία είναι υπεύθυνα για σειρές όπως Mortal Kombat, τα πρόσφατα Batman / Suicide Squad, το Middle‑earth/Shadow of Mordor, το Hogwarts Legacy, τα LEGO games και πολλαπλά mobile free‑to‑play projects. Αυτές οι ομάδες, μαζί με τις άδειες για DC, Harry Potter και Looney Tunes στο gaming, μπορούν να λειτουργήσουν ως θεμέλιο για μια πολύ επιθετική στρατηγική της Netflix στα videogames, πέρα από τα ως τώρα μικρότερα mobile και indie πειράματά της.
Ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν εγγυήσεις: η ιστορία των μεγάλων συγχωνεύσεων δείχνει ότι gaming τμήματα μπορεί να βρεθούν σε κίνδυνο αν η νέα διοίκηση κρίνει ότι δεν ταιριάζουν στον πυρήνα του οράματός της ή δεν φέρνουν το προσδοκώμενο κέρδος. Σενάρια που συζητούνται είναι από επιλεκτικές πωλήσεις στούντιο/brands σε τρίτους (αντί να διαχειρίζεται η Netflix ένα τόσο μεγάλο game χαρτοφυλάκιο) μέχρι «δέσιμο» επιλεγμένων IP με άλλους παρόχους (π.χ. licensing προς third‑party εκδότες), ανάλογα με το πώς θα κρίνουν ότι υπηρετεί καλύτερα το streaming και τη γενικότερη στρατηγική περιεχομένου.
Σε κάθε περίπτωση, η εξαγορά Netflix–Warner αλλάζει και τον χάρτη του gaming, έστω έμμεσα: συγκεντρώνει ακόμη περισσότερα μεγάλα IP κάτω από μία ομπρέλα και δίνει σε μια εταιρεία που μέχρι τώρα πειραματιζόταν δειλά στα videogames την ευκαιρία να γίνει (αν το θελήσει) ένας από τους σημαντικότερους παίκτες του κλάδου, με ό,τι θετικό ή αρνητικό μπορεί να σημαίνει αυτό για ποικιλία, ανταγωνισμό και διαθεσιμότητα παιχνιδιών σε πολλές πλατφόρμες.