Μέσα στη δυσφορία ξεκίνησε η κυκλοφορία του νέου Call of Duty από την Παρασκευή που μας πέρασε. Το Call of Duty: Black Ops 7 μπορεί να έχει συγκεντρώσει ήδη αρκετούς παίκτες στους servers του, ωστόσο προέκυψαν αμέτρητα παράπονα. Ένα από αυτά που αφορά -ως φαίνεσθαι- πολύ κόσμο έχει να κάνει με την έλλειψη αυτονομίας της single-player εμπειρίας.
Όπως διαπίστωσαν όσοι ξεκίνησαν το campaign του Call of Duty: Black Ops 7, η ιστορία του παιχνιδιού δεν γίνεται να διακοπεί κατά βούληση από τους παίκτες, κοινώς δεν υπάρχει pause. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός πως το παιχνίδι είναι always online και δεν επιτρέπει στους παίκτες να παίξουν ούτε μόνοι τους άπαξ και δεν υπάρχει σύνδεση στο Ίντερνετ, όπως και εξαιτίας του ότι δεν τους επιτρέπει να μείνουν στατικοί για αρκετό χρόνο, οδήγησε αρκετούς στο να βγουν άθελά τους εκτός session και να χάσουν την πρόοδό τους. Γιατί ναι, δεν υπάρχουν ούτε mid-mission checkpoints για να μπορεί κανείς να επιστρέψει σε αυτά, αντιθέτως οτιδήποτε και αν συμβεί πρέπει να ξαναπαίξει όλη την αποστολή από την αρχή της.
Καταλαβαίνετε πως όλο αυτό εξόργισε -δικαιολογημένα- όσους θέλουν -και δικαιούνται- να μην έχουν καμία ανάμειξη με τις online υποδομές του παιχνιδιού, που αυτή τη στιγμή που μιλάμε αποτελεί συνθήκη για τις Treyarch και Activision.
Είναι κάτι που το βλέπουμε να συμβαίνει όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, εξαντλώντας την υπομονή όσων θέλουν να απολαμβάνουν τα ατομικά modes του εκάστοτε παιχνιδιού. Αρκετοί από τους κατόχους του Call of Duty: Black Ops 7 έχουν αφήσει αρνητικό σχόλιο-παρατροπή προς την Treyarch να κάνει κάτι για αυτό.