savethegame.gr

Οι επιλογές γραφικών του Final Fantasy XVI

Μας τις έδωσε απλόχερα ο Yoshida.

Ο παραγωγός του Final Fantasy XVI συνεχίζει να μας παρέχει τη μέγιστη δυνατή διαφάνεια, όσον αφορά στα όσα θα δούμε κατά την κυκλοφορία του παιχνιδιού τον ερχόμενο Ιούνιο. Η PAX East ήταν το μέρος στο οποίο έμελλε να αναφερθεί στο πως αυτό θα “τρέχει” στο PS5, με τον Naokhi Yoshida να επιβεβαιώνει πως θα δούμε τις δύο κοινότυπες επιλογές γραφικών για τα δεδομένα της τωρινής γενιάς κονσολών. 

Το “Graphics Mode” είναι φυσικά η επιλογή που εστιάζει στην ανάλυση και θα μας προσφέρει κρυστάλλινο, καθαρό 4K, υπό τη συνοδεία των 30FPS. Το δε “Frame Rate Mode” θα στοχεύει σε ανάλυση που αγγίζει σταθερά το 2K (1440p), με το σκεπτικό ότι θα επιστρέφει 60FPS, κάτι πολύ σημαντικό για την τόσο action φύση του παιχνιδιού. Η αλλαγή ανάμεσα στα δύο θα μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή εντός του παιχνιδιού και όχι αποκλειστικά από τα menus ρυθμίσεων ή φορτώνοντας από την αρχή κάποιο save, όπως κάνουν – δυστυχώς – αρκετά games ακόμα.

Δεν ακούστηκε κάπου η επιλογή VRR, επομένως δεν υπολογίζουμε στην υποστήριξη αυτής της τεχνολογίας, τουλάχιστον για το launch. Ίσως αν υπάρξει έντονη ζήτηση από τους fans με high-end τηλεοράσεις και monitors να προστεθεί μελλοντικά με κάποιο update.

Αν όλα πάνε καλά, το Final Fantasy XVI θα, έρθει αποκλειστικά στο PS5, στις 22 Ιουνίου.