savethegame.gr

FromSoftware: “Περισσότεροι παίκτες θα τερματίσουν το Elden Ring”

Προσβάσιμο και όχι πιο εύκολο.

Ο μεγάλος Hidetaka Miyazaki, ο πατήρ των Soulsborne και επίγειος θεός για τους λάτρεις του genre που ο ίδιος θέσπισε, προχώρησε σε μία εκτενή συνέντευξη στο PS Blog αναφερόμενος σε πολλά θέματα που αφορούν το πολυαναμενόμενο Elden Ring και όχι μόνο. Το απόσπασμα με το οποίο εμείς επιλέξαμε να ασχοληθούμε είναι αυτό στο οποίο ο Ιάπωνας developer αναφέρεται στη δυσκολία του παιχνιδιού, ένας τομέας άκρως χαρακτηριστικός για τα games που δημιουργεί. 

Το ζουμί των δηλώσεών του βρίσκεται στο ότι ο κόσμος και οι επιλογές που προσφέρει το Elden Ring ποικίλουν και θα δώσουν περιθώρια ατομικής στρατηγικής για κάθε παίκτη, διευκολύνοντας έτσι έμμεσα την πορεία του, αφού δεν υπάρχει υποβάθμιση της δυσκολίας στο combat system για να έχουμε το δικαίωμα να ισχυριστούμε πως θα είναι “ευκολότερο”. Είμαστε πεπεισμένη πως αυτή η λέξη δεν έχει θέση στο λεξικό της FromSoftware.

Ορίστε τι είχε να πει: “Αυτή τη φορά στο Elden Ring έχουμε αρκετές επιλογές στη διάθεση του παίκτη για να αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις και να χρησιμοποιήσουν την ευφυία τους για να ξεγελάσουν τους αντιπάλους και τα bosses” […] “(Οι παίκτες) μπορούν να επιστρέψουν σε κάτι αργότερα όταν βρίσκονται σε αδιέξοδο ώστε να έχουν την ελευθερία της προόδου και να μην κοπανάνε τα κεφάλια τους στους τοίχους ξανά και ξανά. Πρέπει να βρουν τι να κάνουν και πως να το προσεγγίσουν ξανά, με τον δικό τους ρυθμό”. […] “Στο Elden Ring δεν προσπαθήσαμε εσκεμμένα να ρίξουμε τη δυσκολία του παιχνιδιού, όμως νομίζω θα το τελειώσουν περισσότεροι παίκτες αυτή τη φορά. Όπως ανέφερα, το επίπεδο ελευθερίας του παίκτη για να προχωρήσει στον κόσμο ή να επιστρέψει σε μία δοκιμασία αργότερα είναι στοιχεία που θα βοηθήσουν κόσμο να προχωρήσει στο παιχνίδι πιο άνετα”.

Για να σας το κάνουμε λιανά, οι μάχες στο Elden Ring θα συνεχίσουν να απαιτούν υπομονή, ταχύτητα και μόνο σωστές κινήσεις, ειδάλλως θα πνιγείτε στα “You Died” όπως συνηθίζεται. Αυτό όμως που ίσως κάνει το Elden Ring πιο “βατό” για περισσότερο κόσμο, είναι τα όσα έχουν να προσφέρουν οι πεδιάδες και τα μπουντρούμια των Forgotten Lands και ολόκληρου του γιγαντιαίου χάρτη του παιχνιδιού. 

Θυμίζουμε πως πέρυσι είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το παιχνίδι σε πολυάριθμα τρίωρα sessions, οπότε μπορείτε να δείτε μία πρώτη γνώμη από τους συντάκτες μας στο σχετικό hands-on preview.

Πηγή: PS Blog