savethegame.gr

Gameplay εμβάθυνση για το DOOM: The Dark Ages που κυκλοφορεί στις 15 Μαΐου

Η id Software αναλύει τα των Combat, Exploration και Story!

Το αποκορύφωμα του σημερινού Xbox Developer_Direct δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το νέο DOOM. Μετά την αποκάλυψη του παιχνιδιού στο καλοκαιρινό Xbox Showcase, ήρθε η ώρα για τους δημιουργούς του αιματηρού FPS να μας δείξουν πιο αναλυτικά τα στοιχεία του gameplay που το διαφοροποιούν τόσο από το reboot του 2016 όσο και από το DOOM Eternal.

Όπως είπαμε, η id Software χώρισε σε τρία τμήματα την παρουσίασή της, ξεκινώντας φυσικά από την πεμπτουσία του franchise και κάθε κυκλοφορίας του, το σύστημα μάχης. Ο Doom Slayer του DOOM: The Dark Ages θα κληθεί να σφάξει αμέτρητους δαίμονες σε αυτό το dark fantasy sci-fi σκηνικό, και για να το κάνει αυτό θα χρειαστεί τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Όπως είπαν χαρακτηριστικά οι developers, «αν στο DOOM Eternal νιώθατε πως ήσασταν fighter jet, στο DOOM: The Dark Ages θα είστε ένα σιδερένιο tank», στην προσπάθειά τους να μας εξηγήσουν ότι ο ελεγχόμενος καταστροφέας θα είναι πιο προσγειωμένος κινησιολογικά. Για αυτό τον λόγο θα είναι και ενισχυμένος με δεξιότητες και όπλα που βοηθούν στο melee combat, ώστε να μπορεί να τεμαχίζει με άνεση τα σατανικά εxθρικά πλάσματα από κοντινή απόσταση. Χαρακτηριστική η περίπτωση του Shield Saw, της κοφτερής ασπίδας που κρατά στο αριστερό χέρι και τον βοηθά για να μπλοκάρει πυρά, να τηλεμεταφέρεται σε διάφορα σημεία του χάρτη με την εκτόξευσή της, και φυσικά να χρησιμοποιείται και επιθετικά, για να αποκεφαλίζει εχθρικές μονάδες. Στο gameplay sizzle ωστόσο προλαβαίνουμε να δούμε πολλά ακόμη close combat όπλα που ξεσκίζουν με άνεση κάθε αντίπαλο, αλλά δεν θα μπορούσε να αγνοηθεί και η ποικιλία σε γκάνια. Από double-barrel shotguns, μέχρι πολυβόλα παράλυσης που χρησιμοποιούν νεκροκεφαλές για σφαίρες, δεν χωράει αμφισβήτηση πως ο Doom Slayer θα έχει αρκετές επιλογές και σε ranged weapons.

Ο ρυθμός με τον οποίο εκτελούνται όλα τα παραπάνω εννοείται πως είναι φρενήρης, εκρηκτικός και μέταλ, με τους δαίμονες να μεγαλώνουν σε τέτοιο βαθμό που ο Doom Slayer μπορεί κυριολεκτικά να μπει στο δικό του γιγαντιαίο mech, το Atlan, και να πολλαπλασιάσει την κλίμακα των έτσι και αλλιώς συντριπτικών, τρομερά βίαιων μαχών του. Στην κανονική του διάσταση, λοιπόν, ο Doom Slayer θα σας κάνει να νιώθετε ασταμάτητοι και παντοδύναμοι, ενώ έχουν βρεθεί τρόποι να αποκτήσουν πιο τιτάνιες διαστάσεις οι συγκρούσεις με τους cybernetically-enhanced demons.

Χάρις στην άνευ προηγουμένου ελευθερία που προσφέρει το DOOM: The Dark Ages, το παιχνίδι θα μας επιτρέπει να εξερευνούμε όπως επιθυμούμε τα μέρη που διαδραματίζονται όλες αυτές οι μάχες με έναν sandbox τρόπο. Απορροφώντας από το σκηνικό, τα μέρη αυτά μπορεί να είναι «σκοτεινά δάση, πανύψηλες κατασκευές, δίπλα σε επικίνδυνα μπουντρούμια και αρχαία πεδία μάχης».

Έτσι πραγματοποιήθηκε και η μετάβαση της συζήτησης προς το story του DOOM: The Dark Ages, που βρίσκει τον Doom Slayer φυλακισμένο και να πρέπει να δράσει γρήγορα, αφού το ζύγι ανάμεσα στο καλό και το κακό γέρνει ξεκάθαρα προς το χάος. Το πώς θα αντιμετωπίσει αυτό το αρχαίο κακό, θα πρέπει να παίξουμε το παιχνίδι για να το μάθουμε, με την id Software να αναφέρει χαρακτηριστικά πως προσπάθησε να μας δείξει περισσότερη από την ιστορία του παιχνιδιού σε κινηματογραφικές στιγμές αντί να μας προσφέρεται ξανά μέσω codex. Για να γίνουν όλα τα παραπάνω, σε βαθμό που δεν έχει ξαναγίνει για ένα παιχνίδι DOOM, οι devs αναγκάστηκαν να θυσιάσουν τα όποια multiplayer features/modes.

Στο τέλος μας απαντήθηκε και ένα πολύ σημαντικό ερώτημα -αν και είχε διαρρεύσει ένα 24ωρο πριν- πως το DOOM: The Dark Ages πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 15 Μαΐου για PC, PS5 και Xbox Series X|S, όντας φυσικά διαθέσιμο εξαρχής στο Xbox Game Pass.