ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Νέες λεπτομέρειες για το gameplay και τον κόσμο του Horizon Forbidden West

Ανοίγει τα χαρτιά της η Guerilla.

Ένα σωρό πληροφορίες για το πολυαναμενόμενο Horizon Forbidden West εμφανίστηκαν στο ξαφνικό post της Sony στο PS Blog. Μέσα από αυτό η Guerilla Games πας παρείχε πληθώρα στοιχείων που αφορούν το δημοφιλές sequel, θέλοντας να μας προετοιμάσουν για το τεράστιο αυτό project. Όπως μας τα παρουσιάζουν, το Forbidden West αναμένεται να είναι πολύ πιο φιλόδοξο από το Zero Dawn, κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα σε τομείς όπως το traversal, η εξερεύνηση και το πεδίο της μάχης.

Ας τα πάρουμε ένα-ένα όμως, ξεκινώντας από το πρώτο στοιχείο, βάσει του οποίου οι developers μας διαβεβαιώνουν πως η χρήση εργαλείων όπως το Pullcaster (που μοιάζει με grappling hook) και του Shieldwing, θα δώσουν άλλο αέρα στην κίνηση και το ταξίδι της Aloy στο μεγάλο χάρτη του παιχνιδιού, ανοίγοντας νέες επιλογές και προσφέροντάς μας νέες δυνατότητες προσέγγισης του εκάστοτε quest. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην αίσθηση που θα προσφέρει το DualSense για όσους παίξουν το παιχνίδι σε PS5, υποσχόμενοι πως θα υπάρχει πολύ ιδιαίτερο feedback κατά τη χρήση τόσο των δύο αυτών εργαλείων, όσο και των όπλων και της κίνησης της πρωταγωνίστριας.

Περνάμε στο κομμάτι του exploration, όπου ξαφνιαστήκαμε στο άκουσα του free climbing, ένα feature που θα δώσει το "παρών" στο Horizon Forbidden West και σίγουρα θα του δώσει τα Zelda vibes που όλοι σχολίασαν κατά την αποκάλυψη του παιχνιδιού. Μας καθησύχασαν παράλληλα πως η χρήση του θα πραγματοποιείται μόνο σε λογικά σημεία, που βγάζουν νόημα τόσο για το narrative όσο και για τη λογική του gameplay. Στο παιχνίδι -λένε- θα εντοπίσουμε εύκολα την έμφαση στην εξερεύνηση και την ελευθερία περιήγησης στον πανέμορφό του κόσμο.

Τέλος, το combat system έχει εμπλουτιστεί, γεφυρώνοντας πιο αποτελεσματικά τις melee και ranged επιθέσεις προς ένα πιο αρμονικό moveset για την Aloy. Νέα όπλα, νέα εργαλεία, νέα ammo types, όλα τους εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς και βοηθούν στην αντιμετώπιση μίας τεράστιας ρομποτο-απειλής, που ενισχύθηκε με επίσης πολλούς νέους τύπους εχθρών. Στην Guerilla θέλησαν να δώσουν "ισχυρότερη προσωπικότητα" στα όπλα της Aloy, αλλά και να μας κάνουν να νιώσουμε πως έχουμε απόλυτη εξουσία στη διαχείριση των combat scenarios.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό post του PS Blog.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88