ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

God of War Ragnarök: Στα 200 εκατομμύρια δολάρια υπολογίζεται το κόστος ανάπτυξής του

Σχεδόν πενταπλάσια έξοδα από το God of War III.

Η συνέντευξη που έδωσε ο Shuhei Yoshida, Head of Independent Developer Initiative και πρώην πρόεδρος των Worldwide Studios στη Sony Interactive Entertainment, στη The Guardian μας παρείχε αρκετό insight για το πως έβλεπε και βλέπει τη gaming βιομηχανία, ως ένα από τα πιο εμβληματικά άτομα στην ιστορία του gaming και πιο συγκεκριμένα του PlayStation. Στο ίδιο άρθρο αναφέρθηκε στη δυσκολία ανάπτυξης παιχνιδιών, στην έγκριση ή την ακύρωσή τους, όπως και στο πόσο μεγάλο ρίσκο, από οικονομικής άποψης, παίρνουν στη Sony για ορισμένα projects. Μολονότι η παρακάτω ατάκα δεν είναι δικά του λόγια, προκύπτει από τη συζήτηση του στελέχους της Sony με τη δημοσιογράφο του The Guardian και μας παρέχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες όσον αφορά στο πόσο κοστίζουν μεγάλες παραγωγές παιχνιδιών, όπως το πιο πρόσφατο PlayStation bluckbuster, God of War Ragnarök:

"Τα πράγματα έχουν γίνει αρκετά δύσκολα για τους game developers στα 25+ χρόνια που ο Yoshida εργάζεται στη βιομηχανία. Τα κόστη ανάπτυξης έχουν εκτοξευτεί: Το God of War III του 2010, ένα αρκετά ακριβό παιχνίδι για την εποχή του, κόστισε 44 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργηθεί. Τα σύγχρονα PS5 games, όπως το God of War Ragnarök, μπορούν να κοστίσουν μέχρι και 200 εκατομμύρια δολάρια. Στην αντίπερα όχθη, οι ανεξάρτητοι developers εμφανίζονται με καλύτερα games σε μικρότερο budget, πράγμα που σημαίνει πως είναι δυσκολότερο να παρατηρηθούν."

Υποθέτουμε πως το συγκεκριμένο νούμερο δεν αναφέρθηκε έτσι αυθαίρετα, ιδίως όταν η συγκεκριμένη συνέντευξη έχει εγκριθεί και κοινοποιηθεί από τον ίδιο τον Yoshida, πράγμα που σημαίνει πως μάλλον όντως αναφέρθηκε στο πόσο βαθιά χρειάζεται να βάλει το χέρι η Sony κάθε φορά που θέλει να "ξεφύγει" με κάποιο φιλόδοξο παιχνίδι. Το ότι το παιχνίδι τα έχει επιστρέψει - πιθανότατα με το παραπάνω - είναι εύκολο να το υποθέσουμε, όταν γνωρίζουμε πως σε 2.5-3 μήνες το God of War Ragnarök κατάφερε να πουλήσει πάνω από 11 εκατομμύρια αντίτυπα και συνεχίζει.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88