ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

God of War Ragnarök: Παραλίγο να δούμε εντελώς διαφορετικό story

Άμα δεν έχετε ολοκληρώσει το κύριο μέρος της ιστορίας, καλύτερα να αποχωρήσετε…

Δεν θα γράψω στην εισαγωγή για το πόσο έπος είναι το God of War: Ragnarök, μπορείτε να διαβάσετε το εξαιρετικό review του φίλου μου Γιάννη και θα καταλάβετε ότι it’s the best review out there, no cap. ΠΑΡ’ΟΛΑ ΑΥΤΑ αν ακόμη είστε εδώ μη έχοντας διαβάσει τον υπότιτλο αυτού του άρθρου, σας δίνω άλλη μια ευκαιρία να ξεφύγετε όπως ο Κράτος ξεφεύγει από τις Μοίρες. Αν δεν σας νοιάζει να φάτε -ολίγον τι- ΒΑΡΙΑ spoils, Death can have you when it earns you.

Ακολουθεί spoiler territory! Σε ένα αρκετά ενδιαφέρον podcast του MinnMax, o Narrative director Matt Sophos και ο story lead Richard Gaubert, συζήτησαν μερικά juicy θέματα για την ανάπτυξη του τίτλου. Το κυριότερο βέβαια αφορά τον αρχικό θάνατο του Kratos στην πρώτη μάχη του με τον Thor. Ναι αυτό που έγινε ένα fun gameplay στοιχείο που μας ξαναγυρνάει στη ζωή ο Thor και συνεχίζουμε την ιστορία μας; Υπήρχε πλάνο να ήταν οριστικό. Ο Kratos θα κατέληγε στην Hel και ο Atreus θα τον έσωζε μετά από 20 χρόνια. Που το έχω ξαναδεί αυτό άραγε;

Σαν Χριστόφορος χαίρομαι που εν τέλει δεν συνέβη το αρχικό draft διότι δεν θα άντεχα ακόμα ένα 20χρονο time jump σε αποκλειστικό της Sony. Επίσης, ο Sophos σημειώνει πως «μιας και η Νορβηγική μυθολογία είναι γεμάτη από προφητείες και μοίρες, θέλαμε να πούμε πως όλα αυτά είναι μ…..ς και τίποτα δεν είναι γραφτό, αρκεί να είσαι ανοιχτός στο να κάνεις αλλαγές και να προσαρμόζεσαι». Κοινώς εφόσον όλα είναι ρευστά, ακόμη και ο Kratos μπορεί να αλλάξει.

Τέλος, στο τραπέζι έπεσε και η συζήτηση για την υπερβολική βοήθεια των συντρόφων στην επίλυση των γρίφων – το επιβεβαιώνω ξεκάθαρα – που προκάλεσε και κύμα αντιδράσεων στα social με την κυκλοφορία του τίτλου. Ωστόσο, και οι δύο επιβεβαίωσαν πως δεν γνώριζαν σε τι βαθμό βοηθούν οι χαρακτήρες με τις ομιλίες τους μιας και στα playtests που ενέργησαν δεν έλαβαν κάποιο τέτοιο σχόλιο. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το podcast παρακάτω.

{youtube}JzevDBqEDCA{/youtube}

 

 

Χριστόφορος Πόλυγγερ's Avatar

Χριστόφορος Πόλυγγερ

Δεν έχω μάθει να παίζω παιχνίδια casually. Είτε θα πάμε με δεκάωρο session και πλατίνα ή καθόλου.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88