ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

ΦΗΜΗ: Χάνει τα ηνία του Halo η 343 Industries

Μάλλον παίρνει πιο υποστηρικτικό ρόλο...

Μπορεί το campaign του Halo Infinite να μην αποτέλεσε ποτέ αποτυχία, κρίνοντας από την ανταπόκριση των κριτικών και του κοινού προς αυτό, παρ` όλα αυτά το multiplayer κομμάτι του έχει σημειώσει τρελές πτώσεις σε δημοτικότητα, κάτι που έρχεται εντελώς κόντρα στα μεγαλεπήβολα σχέδια που είχε το Xbox για υποστήριξη 10ετίας. Αναπόφευκτα, το "δάχτυλο" έδειξε προς το μέρος της 343 Industries, της ομάδας που τα τελευταία χρόνια ηγούταν της ανάπτυξης των Halo games, έχοντας πάρει το χρίσμα από τους original δημιoυργούς, τη Bungie. Δυστυχώς, η απόδοση του Halo Infinite φαίνεται πως δεν άφησε ικανοποιημένο το πράσινο στρατόπεδο, εφόσον μοιράστηκαν πολλές απολύσεις στα μέλη της 343, η οποία μάλλον θα χρειαστεί να πασάρει και αυτή από μεριά της το τιμόνι της Xbox μασκότ.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες που μεταφέρει ο Bathrobe Spartan (δημοφιλής και αξιόπιστος Halo leaker), έχει παρθεί απόφαση που θέλει την 343 να παύει να αναπτύσσει εξ ολοκλήρου παιχνίδια Halo, κάνοντας πίσω και αναλαμβάνοντας την επίβλεψη των επόμενων projects που θα μοιραστούν σε third-party ομάδες. Μάλιστα υποστηρίζει πως οι developers του Halo Infinite θα στερηθούν το δικαίωμα κυκλοφορίας του single-player DLC που ετοίμαζαν, αφού αυτό το expansion μάλλον... πήγε στο καλάθι των αχρήστων. Για τις μελλοντικές κυκλοφορίες αναφέρει πως θα είναι μικρότερου σκέλους, θα υπάρξουν spin-offs, ενώ υπάρχει - για την ώρα - και πλάνο ευθέος sequel για το Halo Infinite.

Σίγουρα το μέλλον τόσο του τελευταίου installment όσο και της μελλοντικής διοίκησης είναι ασταθές, σκεπτόμενοι πως γύρω στους 10.000 Xbox υπαλλήλους έχασαν τη δουλειά τους, παρ` όλα αυτά η Microsoft δεν έχει άλλη επιλογή παρά να προβεί σε damage control, ιδίως αν ισχύουν τα νούμερα που ήθελαν το budget δημιουργίας του Halo Infinite να αγγίζει τα 500 εκατομμύρια δολάρια, νούμερο που σίγουρα δεν φαντάζει να έχει φτάσει σε απόσβεση με τα όσα ακούγονται. Φυσικά και υπάρχει ελπίδα για τη σειρά, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το ιστορικό προφίλ που έχει για το Xbox και ίσως η λύση να βρίσκεται για ακόμα μία φορά στο ισχυρότερο χαρτί του brand, το Game Pass.

Σαν ομάδα, διατηρούμε ακόμα μία κάποια εκτίμηση προς το βασικό κομμάτι του Halo Infinite, όπως μπορείτε να αντιληφθείτε από το review μας.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88