savethegame.gr

Σημαντικές βελτιώσεις και hints για DLC στο νέο update του Elden Ring

Οιωνοί ray-tracing;

Η FromSoftware ανακοίνωσε, υπό τη συνοδεία patch notes, την κυκλοφορία ενός νέου update για το πρόσφατο big-hit της, το Elden Ring. Η ενημέρωση 1.07 μπορεί να πιάνει μόλις 1GB αποθηκευτικού χώρου, ωστόσο αποδεικνύεται αρκετά σημαντική, τόσο από την οπτική του περιεχομένου που κουβαλάει, όσο και για τα όσα -μάλλον- μας προετοιμάζει.

Ας ξεκινήσουμε με τα σίγουρα, ξεκινώντας από ένα πολύ προσεγμένο damage scaling για όπλα, skills και spels για τις PvP παροχές του παιχνιδιού. Εκεί εστιάζει και το μεγαλύτερο κομμάτι αυτού του update, στην εξισορρόπηση της PvP εμπειρίας, εφόσον μπορείτε να δείτε και μόνοι σας το πόσο buff/debuff πραγματοποιήθηκε για τις online υποδομές του. Αν πάτε στην καρτέλα των bug fixes, θα βρείτε και εκεί αρκετές περιπτώσεις δυσλειτουργιών που φαίνεται να διορθώθηκαν για το παιχνίδι που, μέχρι στιγμής, συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες για να σηκώσει το βραβείο του GOTY.

Οι modders/dataminers όμως πάντα τσεκάρουν σχολαστικά τέτοια updates και έτσι ο συνήθης ύποπτος για αυτές τις δουλειές, Lance McDonald, εντόπισε στον κώδικα αυτού αναφορές σε ray-tracing δυνατότητες, όπως και δύο νέους χάρτες που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πουθενά στο παιχνίδι. Η FromSoftware συνηθίζει να στηρίζει τα games της και μετά το launch με πολλά και ποιοτικά expansions, άρα δεν θα μας κάνει καθόλου εντύπωση να συμβεί το ίδιο με την πιο πρόσφατη κυκλοφορία της. Η αλήθεια όμως είναι πως έχουν περάσει 9 μήνες από το launch του και δεν έχουμε ακούσει τίποτα επίσημο.

Η προσθήκη ray tracing σίγουρα θα βελτιώσει πολύ την οπτική υπόσταση του παιχνιδιού και ποιος ξέρει, ίσως κάποια στιγμή να βάλουν την εν λόγω τεχνολογία… και στο Bloodborne.