savethegame.gr

Η Sucker Punch αλλάζει σελίδα με νέα άτομα στο πηδάλιο

Νέα ηγεσία, κοινό όραμα!

Η Sucker Punch Productions περνά σε νέα εποχή, καθώς ο συνιδρυτής και επικεφαλής του στούντιο Brian Fleming παραδίδει τη σκυτάλη της ηγεσίας σε μια νέα δημιουργική γενιά. Από την 1η Ιανουαρίου, οι Jason Connell και Adrian Bentley αναλαμβάνουν ως νέοι studio heads, με στόχο να συνεχίσουν την παράδοση των «φιλόδοξων, character‑driven εμπειριών» που χαρακτηρίζουν τα PlayStation Studios.​

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Sony, ο Fleming, έπειτα από σχεδόν τρεις δεκαετίες στο τιμόνι, έχει ήδη δουλέψει στενά τον τελευταίο χρόνο με το PlayStation Studios, ώστε η μετάβαση να γίνει με σταθερές βάσεις και καθαρό πλάνο για το μέλλον της ομάδας. Η εξέλιξη αυτή έχει ιδιαίτερο βάρος, γιατί η Sucker Punch κατέχει μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα first‑party brands της Sony, όπως τα Sly Cooper, inFAMOUS και Ghost of Tsushima/Yotei.​

Ο Jason Connell και ο Adrian Bentley παρουσιάζονται ως δίδυμο που «κουμπώνει» ιδανικά: ο Connell έρχεται από τον πυρήνα της δημιουργίας ιδεών (Co‑Creative Director στο Ghost franchise), ενώ ο Bentley από την τεχνική ομάδα ως Technical Director, με ευθύνη για εργαλεία, συστήματα και την παραγωγή. Στο νέο σχήμα, ο Nate Fox παραμένει Co‑Creative Director, διατηρώντας συνέχεια στη συνολική δημιουργική ταυτότητα του στούντιο.​

Το μήνυμα της SIE είναι ότι η Sucker Punch θα συνεχίσει να επενδύει σε φιλόδοξα, χαρακτήρο-κεντρικά projects, με την αλλαγή ηγεσίας να στοχεύει περισσότερο σε ομαλή εξέλιξη παρά σε αλλαγή πορείας. Η έμφαση που δίνεται στη συνύπαρξη δημιουργικού οράματος και τεχνικής αριστείας υποδηλώνει ότι η ομάδα θέλει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το cinematic ύφος, το storytelling και την τεχνολογική αρτιότητα που έκαναν τα Ghost παιχνίδια σημείο αναφοράς της τελευταία γενιάς.