Η Valve ανακοίνωσε τρία νέα προϊόντα για το 2026: το νέο Steam Machine (compact living‑room PC με SteamOS), το Steam Frame (standalone VR headset) και έναν νέο Steam Controller, όλα με παράθυρο κυκλοφορίας στις αρχές του 2026 χωρίς ακόμη τιμές.
Το Steam Machine στοχεύει να φέρει το Steam στην τηλεόραση με δυνατότητα γρήγορου suspend/resume, συμβατότητα με έως τέσσερα Steam Controllers και απόδοση που η Valve εκτιμά σε πάνω από εξαπλάσια ενός Steam Deck, αξιοποιώντας εξαπύρηνο AMD Zen 4 CPU και ημι‑custom RDNA 3 GPU 28 CU, με SSD από 512 GB έως 2 TB.
Το Steam Frame είναι ελαφρύ, modular και τρέχει SteamOS VR με Snapdragon 8 Gen 3 και 16 GB RAM, υποστηρίζοντας inside‑out tracking, eye tracking για foveated streaming (μείωση resolution όπου δεν κοιτά ο χρήστης), microSD επέκταση και ασύρματο streaming από PC μέσω dongle, με στόχο μια ανάλαφρη και ασύρματη VR εμπειρία.
Το νέο Steam Controller υιοθετεί δύο αναλογικούς μοχλούς με TMR Hall effect τεχνολογία ΧΩΡΙΣ drift, δύο trackpads, γυροσκόπιο και σύνδεση τόσο Bluetooth όσο και χαμηλού Wifi 2.4 GHz μέσω περιλαμβανόμενου dock που φορτίζει και μέχρι τέσσερα χειριστήρια, επίσης με στόχο τις αρχές του 2026.
Η Valve περιγράφει το Steam Machine ως «σύντροφο καναπέ» που ενσωματώνει SteamOS για απρόσκοπτη πρόσβαση στη βιβλιοθήκη και τα features του Steam, συμπεριλαμβανομένου του FSR για στόχο έως 4K/60 ανάλογα με τον τίτλο, ray tracing και γρήγορη επαναφορά παιχνιδιού, διατηρώντας το οικοσύστημα Linux/Proton σε μορφή κονσόλας. Η συνδεσιμότητα του Steam Controller με το Machine μέσω ειδικής κεραίας υπόσχεται σταθερή χρήση στο σαλόνι, ενώ η προσέγγιση «streaming‑first» του Steam Frame δίνει έμφαση στη συνεργασία με gaming PCs, αντικαθιστώντας παράλληλα το Valve Index που σταματά την παραγωγή. Σύμφωνα με την επίσημη σελίδα Steam Hardware, η «οικογένεια» επεκτείνεται ολικά στις αρχές του 2026, με στόχο να καλύψει σενάρια από desktop/σαλόνι μέχρι VR, χωρίς ακόμη να ανακοινώνονται MSRP ή τελικές ημερομηνίες.
Πέρα από τα νέα προϊόντα, ο οδικός χάρτης της Valve για μελλοντικό Steam Deck 2 παραμένει συντηρητικός: εταιρικά στελέχη έχουν επαναλάβει ότι δεν θα υπάρξει διάδοχος χωρίς ουσιαστικό τεχνολογικό άλμα, με τις εκτιμήσεις της αγοράς να τοποθετούν πιθανό λανσάρισμα όχι πριν από το 2027 ή αργότερα. Έτσι, το 2026 διαγράφεται ως χρονιά «refocus» για το οικοσύστημα Steam στο σαλόνι και στο VR, με hardware που μοιράζεται SteamOS θεμέλια και στοχεύει σε ευρύτερη πρόσβαση στη βιβλιοθήκη παιχνιδιών του Steam με διαφορετικές μορφές χρήσης.