savethegame.gr

Κυκλοφόρησαν τα πρώτα gameplay πλάνα από το NBA 2K26

NBA ProPlay is evolving!

Με μια ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του NBA 2K, η ομάδα πίσω από την παραγωγή του πιο δημοφιλούς μπασκετικού τίτλου στην gaming βιομηχανία μας δείχνει πως το φετινό 2K ξεπερνάει τα όρια. Η αλήθεια είναι πως για κάποιον που δεν δίνει προσοχή στις λεπτομέρειες και απλά παίζει 2K casually, δεν θα καταλάβει και πολλά. Το ΝΒΑ 2K όμως είναι πλέον πιο φρέσκο από ποτέ.

Σε αυτό ευθύνεται η εξέλιξη της τεχνολογίας ProPlay της 2K Sports, καθώς η Motion Engine θα έχει προσθήκες που με τη χρήση τους θα βοηθήσουν δραματικά τους παίκτες. Οι αλλαγές αυτές θα βρίσκονται κυρίως στον τρόπο που αμύνονται και επιτίθενται οι αθλητές:

«Ομαλότερο, καθαρότερο gameplay που ανταποκρίνεται περισσότερο στην εμπειρία του παίχτη» υπόσχεται η νέα προσθήκη στη σειρά. Με απλά λόγια, στους προηγούμενους τίτλους ο παίχτης βασιζόταν στα στατιστικά του κάθε αθλητή του NBA και έτσι, βάσει αυτών, βλέπαμε και τα ανάλογα αποτελέσματα στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, με τον LeBron James οι παίχτες είχαν ένα δυναμικό παίχτη, με τον Steph Curry έναν τρομερό sharpshooter. Εκεί, όμως, που επενδύει πραγματικά ο νέος τίτλος, είναι στην επιλογή των κινήσεων

Το ProPlay Motion θα προσφέρει πλέον τη δυνατότητα ο παίχτης να αποφασίσει τις κινήσεις που θέλει να κάνουν οι παίχτες εν ώρα παιχνιδιού. Προσοχή, όμως, αυτά θα συνεχίσουν να γίνονται με βάση τα στατιστικά των παιχτών, δηλαδή δεν πρόκειται να δούμε άτοπα πράγματα, όπως ο Γιάννης να βαράει τρίποντα από το logo και να μπαίνουν. Όχι, κάποια από αυτά που θα δούμε είναι προσθήκες όπως Custom Layups, Enhanced Rhythm Shooting ή Signature Go-To Post Shots. Δηλαδή, το Post, στο οποίο ο Γιάννης είναι πολύ δυνατός παίχτης, θα έχει πλέον αληθοφανείς κινήσεις που θα μπορεί να επιλέξει κάποιος να κάνει. Τη μία φορά μπορείς να κάνεις ένα απλό stepback και σουτ, και την άλλη ένα stepback, προσποίηση και κάρφωμα ή κάποια επιλογή lay-up. Η επιλογή θα βρίσκεται στα χέρια του παίχτη και όχι στην AI, καθώς σε προηγούμενα entries ο παίχτης βασιζόταν αρκετά στο τι έκανε γινόταν αυτόματα, παρά στο τι επέλεγε ο ίδιος.

Το ίδιο ισχύει με τα υπόλοιπα, όπως το Rhythm Shooting και τα Lay-up, όπου πλέον πάλι υπάρχει επιλογή για τον τρόπο με τον οποίο θέλεις να αντιμετωπίσεις μία επίθεση. Το πιο ενδιαφέρον mechanic που είδαμε στα σουτ είναι το κλασσικό green-or-miss. Η διαφορά σε αυτό θα είναι πως πλέον μπορούμε να κρατήσουμε το μοχλό με την δική μας ταχύτητα.

«Με τον μοχλό, αν κάνεις την κίνηση προς τα πάνω νωρίς και βιαστείς να σουτάρεις, μπορείς να εκτελέσεις γρήγορες απελευθερώσεις. Αν κάνεις την κίνηση προς τα πάνω σταθερά και πιο αργά, θα δεις το αποτέλεσμα με μια καθυστερημένη ώθηση και πιο “τεμπέλικη” απελευθέρωση».

Το από πάνω απόσπασμα, σημαίνει πως δεν υπάρχει σωστό ή λάθος στα σουτ, πάρα μόνο οι καταστάσεις. Το αργό σουτ θα βοηθήσει σε έναν άδειο χώρο όπου ο παίχτης θα επιχειρήσει ανοιχτό τρίποντο και το γρήγορο σε ένα σουτ τελευταίου δευτερόλεπτου.

Τέλος, στην άμυνα ο παίχτης θα μπορεί να αξιοποιήσει καινούργιες λειτουργίες, όπως να προστατέψει την μπάλα από ένα κλέψιμο, με το λεγόμενο «Quick Protect», όμως και η ίδια η παθητική άμυνα θα μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα σε κινήσεις στον αέρα και στο πάτωμα. Επιπλέον, η 2K Sports υπόσχεται πως θα βελτιωθούν τα screen, τα double teamκαι τα rebounds, προσφέροντας έτσι μια καλύτερη εμπειρία υπεράσπισης του καλαθιού.

Το NBA 2K26 θα κυκλοφορήσει στις 5 Σεπτεμβρίου, με το early access να αρχίζει στις 29 Αυγούστου για PlayStation 4/5, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch 1 & 2 και PC.