Έχουμε κουραστεί να γράφουμε καθημερινά για την υπερ-κουραστική και θλιβερή κατάσταση που επικρατεί στο gaming, εφόσον ολοένα και περισσότερες εταιρείες απολύουν τους ταλαντούχους devs τους για να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα, πατώντας επί πτωμάτων για να σώσουν τις «άστοχες» κυκλοφορίες τους. Παρ’ όλα αυτά, το τρέχον συμβάν με την αμερικανική έδρα της NetEase δεν χωρά εξήγηση.
Μέσα από μία εντελώς απρόσμενη ανακοίνωση στο LinkedIn προφίλ του, ο Thaddeus Sasser, που συμμετείχε ως game director στην ανάπτυξη του μεγάλου hero shooter, αποκάλυψε το ανεξήγητο, ότι αυτός και η ομάδα του απομακρύνθηκαν από τη NetEase, παρά την τεράστια επιτυχία του Marvel Rivals με τους εκατομμύρια παίκτες και τα πολλά πολλά κέρδη από το live-service περιεχόμενό του.
Ο Sasser δείχνει να έχει τις ίδιες απορίες με εμάς, εφόσον δεν παρείχε περαιτέρω εξηγήσεις στη δημοσιότητα, αντ’ αυτού επέλεξε να προμοτάρει τη δουλειά ενός συνεργάτη του, υποσχόμενος πως θα προσπαθήσει να βοηθήσει όλους τους πρώην συνεργάτες του να ορθοποδήσουν το συντομότερο δυνατόν, μη έχοντας χρόνο για να διαμαρτυρηθεί δημόσια. Να σημειώσουμε κάπου εδώ πως η θυγατρική της NetEase που επηρεάστηκε ήταν μία από τις πολλές που εργάστηκαν πάνω στη δημιουργία του παιχνιδιού.
Αναγκαστικά θα χρειαστεί να περιμένουμε κάποια έγκυρη πηγή με insight στα διοικητικά της NetEase για να πάρουμε έστω στοιχειώδεις πληροφορίες για την προέλευση αυτής της σοκαριστικής απόφασης. Ωστόσο δυσκολευόμαστε να αφουγκραστούμε πώς γίνεται ακόμα και ένα τόσο κερδοφόρο project να αντιμετωπίζει τέτοιες αναποδιές, ιδίως αν σκεφτούμε ότι έχει σίγουρα μακροπρόθεσμο πλάνο υποστήριξης.
Από ό,τι φαίνεται, κανένας game developer και καμία ομάδα δεν μπορεί να θεωρείται «ασφαλής» στις μέρες μας.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το δικό μας review για το Marvel Rivals.