Πλέον έχουμε δει το πώς θα παίζεται το Spider-Man 2 και όντας η επόμενη PS5 αποκλειστικότητα προερχόμενη από τα PlayStation Studios, έχει όλα τα φώτα πάνω του. Τα όσα είδαμε στο PlayStation Showcase απάντησαν σε πολλά μας ερωτήματα, δημιούργησαν όμως και νέα, το ξεκαθάρισμα των οποίων επιμελήθηκε μέσα από τις συνεντεύξεις που έδωσε ο director του παιχνιδιού, Bryan Intihar.
Αρχικά, φρόντισε να σημειώσει ότι η αλλαγή μεταξύ Peter Parker και Miles Morales θα λειτουργεί με τον τρόπο που είχαμε υποθέσει. Όταν το απαιτεί η κύρια πλοκή, το παιχνίδι θα μας εξαναγκάζει να εναλλάσσουμε τους δύο ανθρώπους-αράχνες, ενώ πιο ελεύθερο rotation θα πραγματοποιείται όταν εξερευνούμε ελεύθερα τη Νέα Υόρκη:
“Όταν παίζετε το main story ελέγχουμε πότε αλλάζετε ανάμεσα στον Pete και τον Miles. Αυτές οι αλλαγές γίνονται προς εξυπηρέτηση της ιστορίας. Όπως είδαμε στο gameplay reveal, που είναι τμήμα του main story, προκαθορίζουμε αυτές τις στιγμές με βάση το πώς εξελίσσεται η ιστορία. […] Έχουμε περιεχόμενο σχεδιασμένο γύρω από τον Peter, έχουμε περιεχόμενο σχεδιασμένο γύρω από τον Miles και έχουμε περιεχόμενο που μπορείτε να παίξετε με οποιονδήποτε. Θα μπορείτε στον ανοιχτό κόσμο να αλλάζετε ελεύθερα τους δύο χαρακτήρες με το πάτημα ενός μόλις κουμπιού. […] Η επιλογή και μόνο να κάνετε αυτή την αλλαγή στο open world τόσο γρήγορα είναι πραγματικά, πραγματικά υπέροχη. Είναι υπέροχο το πώς μπορούμε να διαλέξουμε ποιον χαρακτήρα θα ελέγξουμε για μία συγκεκριμένη δραστηριότητα. Είναι κάτι που δεν θα μπορούσαμε να εξερευνήσουμε προηγουμένως (λόγω πιο αδύναμου hardware).”
Σε διαφορετική συνέντευξη από αυτή που παραχώρησε στο Eurogamer, ο ηγέτης του project αναφέρθηκε στο πόσο μεγαλύτερος είναι ο χάρτης του παιχνιδιού, αν και βασίζεται πάλι σε τμήματα της Νέα Υόρκης, όπως και στο ότι η επιλογή του co-op δεν ήταν… επιλογή:
“Από άποψη μεγέθους της πόλης, είναι διπλάσιο σε σύγκριση με το πρώτο Spider-Man. Όταν παίζετε στο Queens υπάρχει μεγαλύτερη αίσθηση γειτονιάς, μικρότερα κτήρια, για αυτό και τα web wings δουλεύουν τόσο καλά στην περιήγηση αυτής της περιοχής. […] Από την πρώτη μέρα είχαμε πει πως θέλουμε να φτιάξουμε μία single-player εμπειρία. Υπάρχουν αρκετά φοβερά co-op games εκεί έξω, αλλά θέλαμε να πούμε την ιστορία δύο αραχνο-ηρώων. Πρέπει να παρθούν μερικές μεγάλες αποφάσεις, είτε είναι αποφάσεις για τον σχεδιασμό, είτε αποφάσεις για την τεχνολογία, όπως είναι το co-op.”
Όσο για το γιατί δεν έχουμε ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας, ο Intihar ισχυρίστηκε πως θέλουν να δημοσιεύσουν την επίσημη ημέρα διανομής του Marvel`s Spider-Man 2 όταν είναι βέβαιοι πως θα προλάβουν την προθεσμία που θα θέσουν.