Χαμό προκάλεσε η Gearbox με την αποκάλυψη των απαιτήσεων για PC του borderlands 4. Η λίστα που βρίσκεται στο Steam είναι η παρακάτω:
Ελάχιστες απαιτήσεις:
- CPU: Intel i7-9700 ή AMD Ryzen 7 2700X
- RAM: 16 GB
- GPU: NVIDIA RTX 2070 ή AMD RX 5700 XT
- SSD: 100 GB
Προτεινόμενες απαιτήσεις :
- CPU: Intel i7-12700 ή Ryzen 7 5800X
- RAM: 32 GB
- GPU: NVIDIA RTX 3080 ή AMD RX 6800 XT
- SSD 100 GB
Και για τις δύο περιπτώσεις υπάρχει η υποσημείωση: «Απαιτείται 64 bit επεξεργαστής και λειτουργικό σύστημα. Χρειάζεται CPU 8+ πυρήνων. Χρειάζεται 8GB VRAM (στα ελάχιστα) ή 12+ GB VRAM (στα προτεινόμενα)»
Αρκετά στοιχεία των προδιαγραφών φαίνονται κάπως υπερβολικά. Η υποσημείωση για οχταπύρηνους επεξεργαστές είναι αρκετά τρομακτική καθώς το steam hardware and software survey του Μαΐου 2025 δείχνει πως το 50% των παιχτών στο steam έχουν από 6 και κάτω πυρήνες στους επεξεργαστές τους. Επίσης η χρήση της RTX 2070 ως ελάχιστη κάρτα που θα είναι απολύτως απαραίτητη για να τρέξει έστω το παιχνίδι είναι ένα αρκετά υψηλό σημείο πρόσβασης, κάτι που μας οδηγεί να συμπεράνουμε πως κατά πάσα πιθανότητα μάλλον έχουμε να κάνουμε με έναν αρκετά unoptimized τίτλο – με αρκετές δυσκολίες στον τεχνικό τομέα, κάτι που βλέπουμε πως είναι όλο και πιο συνηθισμένο σε παιχνίδια που αναπτύχθηκαν με την unreal engine 5.
Το ενδιαφέρον είναι ότι ακόμα και η προτεινόμενη RTX 3080 ενδέχεται να δυσκολευτεί. Η συγκεκριμένη κάρτα κυκλοφόρησε αρχικά με 10GB VRAM, αλλά αργότερα ανανεώθηκε με έκδοση 12GB. Ωστόσο, στα «ψιλά γράμματα» των προτεινόμενων απαιτήσεων αναφέρεται ότι απαιτούνται “12GB+”, γεγονός που προκαλεί ανησυχίες για το αν θα υπάρξει θέμα VRAM ακόμα και σε σύγχρονες κάρτες όπως η RTX 5070.
Αν και το απλοποιημένο στυλ γραφικών που χρησιμοποιείται στο παιχνίδι θα έπρεπε θεωρητικά να το κάνει λιγότερο απαιτητικό από άποψη γραφικών, η προσθήκη ποικίλων εφέ και particles, φαίνεται να αναιρεί αυτό το πλεονέκτημα. Στην πραγματικότητα, τα τρία πρώτα παιχνίδια της σειράς χρησιμοποιούσαν Nvidia PhysX για δυναμικά εφέ, όπως υφάσματα, θραύσματα και σκόνη. Το Borderlands 3 απομακρύνθηκε από το PhysX ως αποκλειστικό GPU feature και άρχισε να διαχειρίζεται τέτοια εφέ με την unreal engine 5 – η λέξη κλειδί πίσω από πολλά σύγχρονα unoptimized παιχνίδια δυστυχώς.
Ενώ δεν ξέρουμε ακριβώς ποιά ανάλυση και framerate στοχεύεται με αυτά τα specs, οι φάνς έχουν ήδη εκφράσει την δυσαρέσκια τους διαδικτυακά, περιμένοντας η Gearbox να ξεκαθαρίσει αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το παιχνίδι ή απλά έγινε κάποιο λάθος με την λίστα αυτή!
Το Borderlands 4 θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα για PC (Steam και Epic Games Store), καθώς και για PlayStation 5 και Xbox Series X|S. Οι παίκτες του επερχόμενου Switch 2 θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο περισσότερο.