Μία τυχαία Τετάρτη (την ακριβώς προηγούμενη από τη σημερινή) αποκαλύφθηκε η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του Ghost of Yōtei για τις 2 Οκτωβρίου. Έκτοτε, οι δημιουργοί του παιχνιδιού είναι πιο ομιλητικοί και διάφανοι για τα όσα πρόκειται να συναντήσουμε στο sequel, σχολιάζοντας το πώς η περιπέτεια της Atsu θα διαφέρει από αυτή του Jin.
«Το κύριο θέμα του παιχνιδιού είναι η εκδίκηση», είπε χαρακτηριστικά στο Famitsu ο Nate Fox, ένας εκ των co-directors του παιχνιδιού. «Ο κεντρικός μας χαρακτήρας, η Atsu, βίωσε ένα σκληρό τραύμα στην παιδική της ηλικία και ξεκινά ένα ταξίδι εκδίκησης».
«Έχουμε λάβει βοήθεια από διάφορους συμβούλους σχετικά με την απεικόνιση του λαού Αϊνού και του πολιτισμού Αϊνού της εποχής», δήλωσε ο Fox για την απεικόνιση του setting και την έμπνευση από τις νήσους Χοκάιντο. «Όπως και με το προηγούμενο παιχνίδι, έχουμε επίσης ερευνήσει διεξοδικά την ιαπωνική κουλτούρα και την έχουμε ενσωματώσει σε αυτό το έργο».
«Πήγα επίσης στο Χοκάιντο για να ερευνήσω τον πολιτισμό των Αϊνού», συμπλήρωσε ο έτερος co-director Jason Cornell, «Άτομα που γνώριζαν τον πολιτισμό των Αϊνού με σύστησαν σε μουσεία και λαϊκές τέχνες, τα οποία ενσωμάτωσα στην κοσμοθεωρία αυτού του έργου. Παρεμπιπτόντως, πήγα επίσης στα βουνά μαζί τους και είχα την εμπειρία να μαζεύω άγρια λαχανικά».
Όσο για τη δομή του Ghost of Yōtei, παίρνοντας υπόψιν όλο το feedback από το Ghost of Tsushima, ο Nate Fox υπόσχεται πολλά:
«Από άποψη open world περιπέτειας, το Ghost of Yōtei έχει τη μεγαλύτερη ελευθερία και τον μεγαλύτερο χάρτη από κάθε άλλο open world παιχνίδι που έχουμε δημιουργήσει», έχοντας εξηγήσει στο παρελθόν πως θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους ως developers για να μην υπάρχει μονοτονία στις δραστηριότητες ανοιχτού κόσμου.