ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Η Naughty Dog θα συνεχίσει να φτιάχνει games και για PC

Τα Uncharted και The Last of Us ήταν μόνο η αρχή.

Η χθεσινή μέρα αποδείχθηκε ιστορική για το PC gaming, εφόσον ένα από τα πιο πολυπόθητα PlayStation exclusives, το The Last of Us, ήρθε μετά από αιτήματα δεκαετίας και στους υπολογιστές. Μετά τις μεταφορές των Uncharted: Legacy of Thieves Collection και The Last of Us Part I σε αυτή την "ξένη" για τη Naughty Dog πλατφόρμα, πλέον έχουμε δει τα κορυφαία της games να ανοίγουν το κοινό τους και να γνωρίζονται με άτομα που δεν έτυχε να έχουν στην κατοχή τους κάποιο PlayStation για να τα απολαύσουν. Βάσει των δηλώσεων της Naughty Dog, αυτό είναι μόλις το ξεκίνημα των PC φιλοδοξιών της, αφού μας λέει έμμεσα πως θα κοιτάξει να ευχαριστήσει κάθε gamer και μελλοντικά με τις όποιες κυκλοφορίες ετοιμάζει.

Το άρθρο στη σελίδα της που μας ενημερώνει και γιορτάζει την κυκλοφορία του The Last of Us Part I στα PC αναφέρει προς το τέλος του:

"[...]Επομένως, πού θα μας βρει η επόμενη περιπέτεια ανάπτυξης στη Naughty Dog; Να είστε σίγουροι, PlayStation και PC παίκτες, πως ήδη ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα, είτε προτιμάτε ένα DualSense controller είτε ένα πληκτρολόγιο και ένα ποντίκι. Το να αναπτύσσουμε και για τις δύο πλατφόρμες μας βοηθά να ενσωματώνουμε τα μαθήματα που διδαχθήκαμε από αυτές στον γενικό σχεδιασμό των παιχνιδιών μας. Το να μοιραζόμαστε τις ιστορίες και τις εμπειρίες μας στο PS5 αλλά και στα PC είναι κάτι που η Naughty Dog υποδέχεται θετικά και θα συνεχίσει να υποστηρίζει προχωρώντας μπροστά."

Πώς το εκλαμβάνουμε αυτό; Πολύ πιθανό να δούμε και το The Last of Us Part II να έρχεται στα PC κάποια στιγμή, όπως και δεν αποκλείεται το multiplayer παιχνίδι στο ίδιο σύμπαν να έχει τέτοιου είδους συμβατότητα, είτε από την αρχή της κυκλοφορίας του είτε μακροπρόθεσμα. Γενικότερα στη Sony υπάρχει μία πολύ εντονότερη διάθεση σε αυτή τη γενιά να επεκτείνει την εμβέλεια των παιχνιδιών που προέρχονται από τα PlayStation Studios και αν υπάρχει ένα franchise που έχει τα φόντα να ακολουθήσει αυτή τη στρατηγική είναι το The Last of Us. Σίγουρα το στούντιο αφήνει να εννοηθεί πως υπολογίζει και το PC gaming στα μελλοντικά της projects, τα οποία θέλουμε διακαώς να δούμε, ειδικά τώρα που έχουμε πατήσει γερά στη νέα γενιά.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88